fina bilder,men jag hittar inte fler på din hemsida från elmia -09?
ahhh..va snabb du va då, har inte hunnit lägga upp domdär ännu men det kommer trodde inte det skulle va sån efterfrågan, men kul som attan att ni gillar dom //Susanne
Tackaaaar så jättemycket, va kul att bilderna uppskattas och kul med kommentarer oxå Kul att få sån respons, det lönade sej att släpa med det jäkla stativet //Susanne
fina bilder,men jag hittar inte fler på din hemsida från elmia -09?
ahhh..va snabb du va då, har inte hunnit lägga upp domdär ännu men det kommer trodde inte det skulle va sån efterfrågan, men kul som attan att ni gillar dom //Susanne
Okej,tack vare sånna underbara människor som dig som tar en massa kort så lindras ångesten över att man inte åkte upp dit.Nu kan man sitta i lugn och ro och se BRA bilder utan att trängas med folk. Jag kikar in på din hemsida framemot kvällen och kollar om det har dykt upp fler bilder;)
Är det nån som tog på Turtle wax projektet? cheva chevell metallic grön sådan? själv tyckte ja dom gjorde ett bra jobb med den!!btw snygga bilder! jag och några polare stog först i kön på fredagen så vi var dom första besöks stegen för elmia - 09:D kändes rätt ballt:D