då e man hemma o ska in i sängen.. skönt det heheh.. jävligt lyckat och bra träff måste jag säga roligt att köra med... mer av sånt här gärna ... Grattis
Den träffen lyckades ni med jag trodde inte att det skulle bli så bra men det var kanon med alla dom bilarna som kunde komma. tummen upp för dom som fixade detta!
de va en toppen kväll igår!! tack till alla som kom
men tyvärr måste jag klaga lite nu då de fanns en blådåre som höll på köra ijäl folk när han brände rakt genom oss :S (syfta på tjejen som folk lyckades dra undan i sista sec! TACK TILL ER SOM GJORDE DE ATT NI FÖRHINDRADE DE VÄRSTA!! )
så jag tycker att för framtiden skulle vi ställa upp några varningtrianglar eller ställer några bilar så dem måste sakta ner... de gå fan inte att riskera att de händer något....
sen va de att folket som kollade på att dem få flytta sig lite undan såde gå fritt fram fanns jo en liten backe på ena sidan man kunde ställa sig... så varfor måste man "bränna" sig på grillningen??
Men annars va de riktig lyckat och SKOJJ VA DET!!!! TACK IGEN!!!
En myycket lyckad träff måste jag säga.. Skojj! Detta får vi göra om och låt det inte dröja evigheter tills dess!! Ett litet tips är 9maj, blackrace i kristianstad.. Mvhssd
En myycket lyckad träff måste jag säga.. Skojj! Detta får vi göra om och låt det inte dröja evigheter tills dess!! Ett litet tips är 9maj, blackrace i kristianstad.. Mvhssd
Det är Blackrace i Kalmar den 9maj också då
Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
allvarligt? Fyfan va segt.. synd att dom inte kan planera upp de lite bättre så dom iaf sätter det olika helger... Mvh
allvarligt? Fyfan va segt.. synd att dom inte kan planera upp de lite bättre så dom iaf sätter det olika helger... Mvh
nja det e lite synd facktiskt
Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
Varje helg funkar tyvärr inte då intresset dalar hela tiden då, bättre att ha färre med mycket folk!! Men onsdagsträffar som förr i tiden men lite skitsnak bara?