3934
Sök

BILDER: elmia2009 - 325 st ;) Bil, MC, ljud m.m.

100 Inlägg
14 april 2009
Kalasfina bilder=) Jag gillar en speciellt, är det ok om jag sparar bilden på min bil?

Mvh Björn

26 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Sanel skrev:
Härliga bilder. Lite blandat.. bilar chicks ass osv.. nice.

haaha.. ska ta mer bilder på inredning o babes nästa gång så ni killar får erat fix ordentligt wink

26 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
linuslinje skrev:
chickwheels skrev:
linuslinje skrev:

Måste medge att tjejerna där såg inte tillförde så mycket! hehe. Knallvit hy smile

hihi... nja.. de va ingen direkt klass på dem.. men så e de ju.. ju slampigar edesto bättre.. jädrar va de va på en av tjejerna i en bil där.. alla va framme o tog kort på hennes bröst :S jag hade fan aldrig godtagit det.  stackars tjej.

Vad förväntar man sig om man går till en bilmässa med stora bröst och urringat? smile

får ha lite mer utmanande kläder på mig nästa gång så kanske ja bli me på fler bilder då wink haha

26 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Hardjim skrev:
linuslinje skrev:
chickwheels skrev:

hihi... nja.. de va ingen direkt klass på dem.. men så e de ju.. ju slampigar edesto bättre.. jädrar va de va på en av tjejerna i en bil där.. alla va framme o tog kort på hennes bröst :S jag hade fan aldrig godtagit det.  stackars tjej.

Vad förväntar man sig om man går till en bilmässa med stora bröst och urringat? smile

hehe, jo. Vill man inte så kan man ju ha mindre tajta kläder på sig. smile

absolut wink men frågan e om hon visste om hur stort trycket skulle bli :S
en sak att bli fotad me bilen.. men få kameralins efter kameralins nerkörd i klyftan... hm..
SKÄMS PÅ ER KILLAR!!

pisk pisk wink

26 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
frenger skrev:
du hade inga fler bilder utanför elmia..från parkeringen eller från gatan utanför elmia?smile

tyvärr, det var allt, från karavan o sen när ja o jimmy satte oss i PUP o åkte hem smile

26 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
WOLDERTH skrev:
Kalasfina bilder=) Jag gillar en speciellt, är det ok om jag sparar bilden på min bil?

Mvh Björn

Spara hejvildt om ni vill wink
Ta inet äran för mina suddiga bilder bara wink

26 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
OBS OBS OBS...

Har fått flera mail där folk e så söta o frågar om inet jag kan maila bilder de vill ha till dem..
lite info till er som villl ha bilder, spara dem jätte gärna, ni kan ta dem direk från Photobucket jue wink

MEN, och hör mig noooooga (sträng barsk röst) JAG har tagit dem.. inte ni wink
mohahahahaha...
Är så stolt över mina små bebisar wink

54 Inlägg
26 april 2009
ser bra ut ;D

Sök