Måste medge att tjejerna där såg inte tillförde så mycket! hehe. Knallvit hy
hihi... nja.. de va ingen direkt klass på dem.. men så e de ju.. ju slampigar edesto bättre.. jädrar va de va på en av tjejerna i en bil där.. alla va framme o tog kort på hennes bröst :S jag hade fan aldrig godtagit det. stackars tjej.
Vad förväntar man sig om man går till en bilmässa med stora bröst och urringat?
får ha lite mer utmanande kläder på mig nästa gång så kanske ja bli me på fler bilder då haha
hihi... nja.. de va ingen direkt klass på dem.. men så e de ju.. ju slampigar edesto bättre.. jädrar va de va på en av tjejerna i en bil där.. alla va framme o tog kort på hennes bröst :S jag hade fan aldrig godtagit det. stackars tjej.
Vad förväntar man sig om man går till en bilmässa med stora bröst och urringat?
hehe, jo. Vill man inte så kan man ju ha mindre tajta kläder på sig.
absolut men frågan e om hon visste om hur stort trycket skulle bli :S en sak att bli fotad me bilen.. men få kameralins efter kameralins nerkörd i klyftan... hm.. SKÄMS PÅ ER KILLAR!!
Har fått flera mail där folk e så söta o frågar om inet jag kan maila bilder de vill ha till dem.. lite info till er som villl ha bilder, spara dem jätte gärna, ni kan ta dem direk från Photobucket jue
MEN, och hör mig noooooga (sträng barsk röst) JAG har tagit dem.. inte ni mohahahahaha... Är så stolt över mina små bebisar