SIR_Pierre skrev:ja den är bra.. men kan du länka så jag kan spara den i sitt stora format?
Tazzeman skrev:SIR_Pierre skrev:ja den är bra.. men kan du länka så jag kan spara den i sitt stora format?Fin bil ... Du har inte funderat på att klicka på bilden för att få en större bild ?
ZNIPE skrev:j-vlar vad grym den är. "THE STIG" passa ju bra in
SIR_Pierre skrev:Tazzeman skrev:SIR_Pierre skrev:ja den är bra.. men kan du länka så jag kan spara den i sitt stora format?Fin bil ... Du har inte funderat på att klicka på bilden för att få en större bild ?tackar..jo men då kan jag inte spara den genom att bara högerklicka
Go_sideways skrev:SIR_Pierre skrev:Tazzeman skrev:Fin bil ... Du har inte funderat på att klicka på bilden för att få en större bild ?tackar..jo men då kan jag inte spara den genom att bara högerklickaJo det ska gå. Om du trycker "spara bakgrund som" Funkar för mig iaf
SIR_Pierre skrev:Tazzeman skrev:Fin bil ... Du har inte funderat på att klicka på bilden för att få en större bild ?tackar..jo men då kan jag inte spara den genom att bara högerklicka
Tazzeman skrev:Fin bil ... Du har inte funderat på att klicka på bilden för att få en större bild ?