fan vad cleant bygge...du vill inte spackla slipa upp min med.... ang färgen till din tycker jag du ska blaska på mattsvart sen mosa dit gråa malteser kors på sidorna..sen ska du gå med i ironcross motors sela bra ut annars!
jag e inte dum!!..det är du som inte tänker rätt!
SMUCKO
fan vad cleant bygge...du vill inte spackla slipa upp min med.... ang färgen till din tycker jag du ska blaska på mattsvart sen mosa dit gråa malteser kors på sidorna..sen ska du gå med i ironcross motors sela bra ut annars!
nja de tror ja inte. e så satans tråkigt att slipa;)
sås nu jävlar e den lackad. gissa om ja e glad när man inte sett den i en färg under de senaste sex åren el nåt. nu bara o montera allt. vart inte kanon i lacken. men ingen rinning iallafall. men lite prickar av lacksprutan.
men syns bara om man kollar nära noga o i ljuset. så e ju inte en utställnings bil men inte de som va meningen heller.....
bilder::
ser inte ut så här i nyansen. e mer röd o mörkare. taget me mobil!!
Blev riktigt fin nu när den är lackerad och klar. Vad ska du ha för hjul på den?, inte de som sitter på antar jag med tanke på hur mycket färg det är på dem. Lycka till med byggandet fortsättningsvis
Blev riktigt fin nu när den är lackerad och klar. Vad ska du ha för hjul på den?, inte de som sitter på antar jag med tanke på hur mycket färg det är på dem. Lycka till med byggandet fortsättningsvis
fan om min blev hälften så fin..du jag undrar..backspeglarna..vart köper jag såna...vill/måste ha till min!! o du ..forsök ha en bil klar till den 2 maj!!
jag e inte dum!!..det är du som inte tänker rätt!
SMUCKO
fan om min blev hälften så fin..du jag undrar..backspeglarna..vart köper jag såna...vill/måste ha till min!! o du ..forsök ha en bil klar till den 2 maj!!
he he tack sa du ha. jaaa du ska kolla upp de va nån nostalgia.... nåt. mmm kanske..
classicbildelar.se kommer speglarna o lita annat ifrån!!