synd att man har planerat att man ska polera bilen på lörda hela dagen/Kväll/natt. har planerat in 2 poleringar innan vingåkra. 2 lördagar. o en av dom va just då när träffen ska vara. får komma på #2 ist..
synd att man har planerat att man ska polera bilen på lörda hela dagen/Kväll/natt. har planerat in 2 poleringar innan vingåkra. 2 lördagar. o en av dom va just då när träffen ska vara. får komma på #2 ist..
Tittar kanske oxå dit.. Underhåller med lite musik Fast Den e nog Jävligt risig i lacken om vi inte hunnit Lacka den tills dessAnnars kommer den MATT..
Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Gott folk kom nu inte med bortförklaringar! västeråsträffarna är riktigt trevliga så passa på nu när våren/sommaren är här att njuta av fina bilar...snart kommer vintern och då ångrar ni er istället! skärpning!
Kommer men har inte bestämt med vilken kärra en? Hmm Ostylad Japs eller stylad Traktor? Jaja men det ska bli kul o komma och hälsa på min gamla hemstad!!
Kommer men har inte bestämt med vilken kärra en? Hmm Ostylad Japs eller stylad Traktor? Jaja men det ska bli kul o komma och hälsa på min gamla hemstad!!
Ta mazdan tkr ja dock kmr massa me volvo dyka upp man vill se lite annorlunda bilar (A) du får se min golf i verkligheten då har jag dragit på Bakläpen i kolfiber Oj skulle itne ha sagt det BIG MAC VILL JA HA PÅ TRÄFFEN ANNARS KOMMER JA EJ