Hej! Har en Audi A4 silver av nya modellen. -08ans "årsmodell" Ska köpa mig däck och fälgar till denna och hittar väldigt dåligt med bilder, och "fälgväljarna" som finns ser ingenting bra ut på den..
hade tänkt mig ett par 18" om ingen tycker något annat förstås!
Tack för tipsen, kom gärna med fler! har någon någon länk till någon med liknande bil och snygga fälgar så skicka gärna! Är rädd för att 19" blir lite väl stumt då det är sportmodellen och nästan lite stumt redan med 16" vinterhjulen på? Vad tror ni?
Ok, något som jag tycker passar bra på silvriga bilar är lite mörkare fälgar. Antingen någon fälg med svart centrum och polerad kant eller en fälg helt lackerad i antracitgrå eller liknande. BBS CK finns i en grånyans , ser riktigt läckert ut.
Aha! ja jag har faktiskt funderat på något mörkare också! BBS fälgarna känns lite dyra tycker jag spontant vid första titten. Men är väl rätt bra andrahandsvärde om man håller dem snygga också? Skriv gärna om du hittar några fler tips!
Aha! ja jag har faktiskt funderat på något mörkare också! BBS fälgarna känns lite dyra tycker jag spontant vid första titten. Men är väl rätt bra andrahandsvärde om man håller dem snygga också? Skriv gärna om du hittar några fler tips!
Visst är det så , men går att hitta en del begagnat till rätt kurs
Ja kanske det gör, blocket som gäller eller? Verkar ju inte gå att hitta något nytt som verkar vettigt för mindre än 12 kakor iaf? Plus att man behöver däck till det? Har ett par 18tums däck som passar dock men 18 kanske är lite litet som sagt?