Tack Carpediem för en lyckad träff Sjukt mycket bilar. Har sett mycket fina bilar idag o det var roligt att träffa ägarna till vissa. Hoppas det blir en upprepning
tja, bra träff. fler träffar i barkarby och helst mer planering och aktiviteter efteråt. skulle va kul med lite race eller något liknande. dra o äta nånstans.
Tummen upp.
Det blev race i både rosersberg och akalla.
Riktigt lyckad kväll tycker jag. Jag trodde det skulle komma mycket folk, men fan inte så här mycket. Grymt gjort Carpe
tja, bra träff. fler träffar i barkarby och helst mer planering och aktiviteter efteråt. skulle va kul med lite race eller något liknande. dra o äta nånstans.
Eftersom ljuset släcktes under kvällen blev det väldigt svårt att ta några vettiga bilder för oss utan stativ (lång slutartid + köldskakningar = kassa bilder). Sen kom iofs ljuset igång efter ett tag, då blev det ett par stycken till.
Samtliga bilder har fått reg-numrena utsuddade, de flesta bilder är något tilltufsade digitalt (beskurna och lite pysslande med färger etc). Enjoy!
Eftersom ljuset släcktes under kvällen blev det väldigt svårt att ta några vettiga bilder för oss utan stativ (lång slutartid + köldskakningar = kassa bilder). Sen kom iofs ljuset igång efter ett tag, då blev det ett par stycken till.
Samtliga bilder har fått reg-numrena utsuddade, de flesta bilder är något tilltufsade digitalt (beskurna och lite pysslande med färger etc). Enjoy!
Synd att du inte fick med min svarta Golf GTI
Det är lugnt, han fick med min saab.. det är det viktiga
Trevlig träff, hoppas det blir fler under sommaren så ljuset kan vara med oss lite längre. Hoppas killarna som blev stoppade av civilarn i akalla slapp böter. Jag var sist ut därifrån med att slippa blåsa, dom började ta kontrollen efter mig haha
Trevligt att träffa många av er som man sett här på forumet också!
Va ju bilar precis överallt när jag kom, nästan lite för många Tunnare var det dock på crusingsidan, blev ju tomt på gatorna hyffsat tidigt
Men men kul var det!
Jodå, det var mycket fler bilar på parkeringen än jag trodde det skulle vara! Vi blev en timme sena men det var najs i alla fall. Mesta av kvällen cruisade vi omkring i stan , det var jävla kul att se så många andra där även om de drog hem 2 timmar innan oss
Jag Keslers Fiesta flera gånger och fick höra på Freddeponken (Tror jag) BMW 635!
Tack för en kul kväll...men cruising en fredagskväll på stureplan suger, bara massa taxis och skit..usch vilken stress. men träffen var grym, synd att man inte känner så många baramen det löste sig ju yperligt! kul med folk som kom fram och tjattra lite med mig, sånt är uppskattat!