idag blire tyvär ingen uppdate med bilen har legat riktigt krasslig hela dagen så de vart såhär ^^ har dock spånat lite om mer till växelspaken!
visst skulle de vara lite små ballt o ha typ en " växel läges givare " XD haha hittade inte ordet för saken... sån där som t.ex. ferrarri har i sina bilar som markerar var 1an ligger till 5an och backen. en sån i borstat aluminium lr något liknande
Har missat detta projektet. Hade en sån här som förstabil. Samma färg. Väcks en del minnen när man ser en. Dock skötte jag inte om min så mycket så den blev uppäten.
Ser kanon ut, men byt inte till rundade hjulhus bak. Det är mycket snyggare med raka.
roligt någon vill fixa med en sådan grym bil ej så vanliga tyvär som upp snyggade å igårdning tyvär. har själv en omega a som långtids projekt redigt härliga bilar å lätt mekade:-)
Allansson - tackar asså jag är samtidigt as sugen på att runda av dom men de får vi se senare hur det blir ^^ samtidigt lite kaxigt att ha raka hjulhus när nästan inga andra har det
sundin_omega - visst är omegorna lätt meckade det här är oxå ett långtids projekt men de blir dom väl nästan automatiosk me tanke på märket ? haha nerå opel e fina grejer bara en massa " volvo raggare " som kommer med sina spydiga kommentarer
BTW! kan jag byta ut min äckliga lmm mot en t.ex. volvo lmm? min e så fyrkantig och ful ! dock så gåre inte med 740is lmm då den har 6 anslutningar i kontakten o min har bara 5
men gåre kanske o löda om lr något annat sådant för att få på en " rund " lmm som orginal inte passar?
hur går det med bilen? säg till ifall du behöver några delar ja har en omega-91 ute till försäljning med sommar däck på alufälg trevligt att se ett så underbart projekt föresten. OMEGA ÄGER!!
jo rosten är förjävligt på alla oplar det är så synd, farsan la över 30timmar på att laga rost på sin 3000 han har, men som sagt det är ju tyskt ingenjörkonst, synd bara att dem har tagit plåten från gammala konservburkar