Fan vad du jobbar på, bakluckan ser riktigt nice ut!!! Min blev inte 100% jämn så i reflektionerna var det lite som i lustiga huset på Liseberg Ett helvete att slipa till med rätt vinkel.
MilleN - man måste jobba på ibland^^ min e faktiskt inte heller helt 100% men så nära på att de inte är värt 4 timmars slip o lackjobb ^^ jo jag har änkt lite på böse men inte hunnit agera än ^^ tackar
hemmagjort fönsterbortagnings verktyg RECEPT : 2st grova blompinnar, 1m stålvajer lite tejp och nånting att vira vajern omkring sig själv så de låser sig självt ^^
UPDATE! nu har man varit ute i garaget igen och pulat o donat ^^ fick en hel del gjort må jag nog säga fick ur framrutan HEL!? trodde aldrig att det skulle gå :-) sen så fick man ut inner taket och lite småprylar från instrumentpanelen som underlättar vid urtagning av denna
åh bilder ska de så klart bli !
framrutan ur plockad o listen längst framme bort tagen
taksänkt? kan tänka mig sikten ur en sån där taksänkt ratrod lr något liknande såg rätt ballt ut innefrån men e alldeles för stort projekt att börja taksänka o shit ^^
naket innertak! haha orginal dämpmattorna som sitter i taket va väl om man säger så tvär slut ^^ hängde i kanterna o såg allmänt dåliga ut ^^ tur nog att man ska byta plats på dom med mina nya då
det som inte finns i bilen finns ovanpå ;P ^^
tror inte jag har visat någon bild på min ytterst heta motor ^^ så här kommer en
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
hamanatsi - haha ne det börjar minska bra mkt ^^ men de e ju de det ska göra alex_side - tackar Irmscher Vectra - verkar inte vara allt för många som vill hålla på med omegorna ^^ så man måste ge den här lite hårdhäntkärlek för att ta igen alla som hamnar på skroten ^^ haha hmm hänger inte med dig riktigt med mitt regnummer ? förklara gärna ^^
FUCK YEAH! den lossnade med så otroligt mkt om och men...
instrument brädan på väg ut
WOHO! den är ute
man kan inte säga att det var oreda bland kablarna iaf de här va den enda kontakten som lösa kablar gick till ^^ o de e den till cdspelaren men ingenting ska vara löst lr så, så det va bara o kapa av alla kablar och slita ut dom
klart man skrev upp vad alla kablarna skulle gå till oxå
PLÅT!? Plåååååt
tagit bort värmepaketet då det luktade glykol i bilen efter en vinterkyla utan glykol
ljuddämpningsmattan på passagerar sidan va helt genom blöt o shit bara att anitngen försöka få tag på en bättre begagnad lr låta mattan soltorka
i brist på förvaringsyta så hamnar alla interiörsdelar i skuffen
och sista bilden från denna update då en överblick på hur det ser ut för tillfället KOMMENTErA
Fan vad du jobbar på, är det inte bättre att ta en sak i taget istället för att bara demontera allt samtidigt Kan bli lätt att tröttna annars men all heder åt dig än så länge Verkar vara ett jäkla kul projekt!
bubban - tack här händer det alltid något ^^ Allansson - noooueeee ingen rost alls på insidan änsålänge MilleN - ja jag har ju hållt på med en sak demontering av interiör för omdragning av kablar och dämpa kan säga att de kommer bli jävligt kul o se den stå klar när ( inte om ) mina tankar och ideer är klara på bilen
här kommer en update från igår kväll/natt, kom in vid halv 1, 1 tiden å då fanns det ingen dator ledig som jag kunde använda ^^
blder ja
tagit ut orginal ljuddämpningsmattan?
sådär
påbörjat lägga ny dämpmatta vid högerbak passagerargolv
börjar hända grejjer
snakeskin
avslutnings bilder från igår kväll/natt ^^ tog fan 4 timmar, ska det verkligen göra det för 4 mattor? var iof riktigt nogran då det ej fick bli luftfickor under och så skulle det ligga kant i kant o shit...
sista bilden från igår kväll/natt. ska ut snart igen o fortsätta
Lagt bitumen-matta från höger passagerar bak till passagerar fram
Nu börjar det likna något! Orkar inte ta så många fler bilder när jag lägger mattan. Jag lägger upp bilder senare när mattläggningen närmar sig sitt slut.