åå snygga bilder!! blev några poser på bitchen med
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Jag va lite snål med och fota och tidig och sticka när snuten kom men de lär ju bli mer bilder under säsongen. Haha corradon med världens största ögonlock Joda du hamnade på några bilder...iaf nosen.
Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
haha om du syftar på regg plåten så e den bara där tillfälligt beställt ny i alu så jag kan sätta dne där nere på nätet ist eheh annars den övre e för hon ska få den bad looken hehe
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
haha om du syftar på regg plåten så e den bara där tillfälligt beställt ny i alu så jag kan sätta dne där nere på nätet ist eheh annars den övre e för hon ska få den bad looken hehe
Syftade på regskylten, sånt ögonlock är väl nästan standard på corrado
Men de e väl inte så bra skylten sitter där? Går ju miste om massa kylning....de e ju sånt lapparna gör när de e 10 minus och dom ska få värme i bilen.
Ingen leder nånstans!
Ett tips bara! Märk dina bilder nästa gång! Annars vill gärna folk sno bilder och sä säger dom, "nä bilderna har du inte tagit för dom är inte märkta" och det blir massa tjafs!
Ett tips bara! Märk dina bilder nästa gång! Annars vill gärna folk sno bilder och sä säger dom, "nä bilderna har du inte tagit för dom är inte märkta" och det blir massa tjafs!
Bra att du har lekt med olika vinklar osv!
Just jäklar ja de glömde jag ju helt.
Tack, ska dra med fisheye objektivet nästa gång så kan man få lite roligare bilder med.
Ingen leder nånstans!