KAN INGEN FÖRKLARA FÖR MIG VARFÖR ALLA HATAR POLISEN SÅ MYCKET!?!?!?!?!
Jag menar, jag har själv ingen vidare laglig bil, och det vet jag om. Och jag antar att 99% av personerna på Garaget.org vet om deras fordon är lagligt eller inte. Visst, en hel hög av polisens regler är barnsliga, men är ni så irriterade och sura på att polisen uppmärksammar "olagliga" bilar, gör bil j*velen laglig då, eller ge f*n i att klaga om polisen kommer och diskuterar nått på eran bil och eventuellt ger er böter.
T.ex. USA blinkers på SAAB/Volvo. Jag har själv sådana (oranga) på min bil, och jag vet att det är olagligt, men inte skulle jag ställa mig och bråka med polisen om dom skulle stoppa mig och ge mig böter. Jag vet ju om att det är olagligt! Åter igen, många regler är barnsliga och urkorkade, men nu finns det även sånna regler, och då är det bara till att följa dem.
Och vad är det som är så farligt om polisen filmar bilarna med reggnummer!?!? Sköt er ordentligt så är det väl precis skit samma?
Och nej, jag försvarar inte polisen, jag säger bara vad jag tycker och tänker och vill höra vad andra har att säga om detta.
Hellst skulle jag vilja ha ett helt polisfritt land och absolut inga lagar, det skulle vara skit latjo!!