2992
Sök

BMW fantastiska BMW

1 639 Inlägg
28 maj 2006
#21
manowar skrev:
Rätt kul med alla avundsjuka nissar som röstar ner våra BMW bilar. MEn den svenska avundsjukan talar ju rätt tydligt där.
Ärligt talat så tror jag det finns väldigt många som INTE är avundsjuka på en 5-serie från mitten av 90-talet... Alla har sin smak !

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

8 156 Inlägg
28 maj 2006
#22
Jag har fått någon etta jag med, men jag klagar inte.
En omodifierad BMW tycker inte jag ska ha en femma. Men att ge en fräsch bil en 1:a eller 2:a bara för att den är omodiferad är fel enligt mig. 1:or och 2:or ska man ju bara ge till bilar som man helst skulle vilja slippa se här på garaget.org.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Fotograf
966 Inlägg
28 maj 2006
#23
Hehe.. jag fick en 1a jag åxå.. jag la nyss ut bilderna.. men men.. Jag är stolt över min bil iallafall!

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
29 maj 2006
#24
Jag tycker du har en mycket fin BMW Micke. smile
Tycker inte man ska klaga så mycket över röstningen här inne, det finns ju folk som inte ens äger någon bil som sitter å trycker ner på andras.

Men inte ska man sitta och lipa över det.
Var nöjda med det ni har istället och skit i de här.

Mvh


10 287 Inlägg
29 maj 2006
#25
Och jag gillar inte Micke´s BMW. Men inte för att det är en BMW utan för att jag inte gillar vingar och kjolkit. Jag är en sån som skulle sätta femmor på www.limmet.se därför att jag är en trimbög.
Så smaken är som baken.....
Jag finner det märkligt att haka upp sig på ett visst bilmärke.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI


Sök