AlvereZ skrev:
Hmm kände ett begär att starta en tråd och dissa alla dessa "hobby Experter" som själva dissar nybörjare och folk som inte kan så mycket och vill ha ett billigare alternativ!!
Ser mer och mer folk som ställer frågor om "billigare" system och ifall dom låter bra, och folk som proppt direkt måste påpeka att "deras" märke är bättre köp det istället, Nej det är för billigt det kommer låta skit osv osv.
Men
Alla tävlar inte i ljud utan kanske nöjer sig med det lite sämre systemet!
Eller så kanske det är en student som inte har råd att hosta upp en massa dollar?
Eller så kanske människan inte är så jätte intresserad utav ljud utan bara vill ha nåt lite bättre än volvo 740 orginal, opel kaddet city orginal.
Alla är vi inte sponsrade utan måste köpa allt själva för surt intjänade pengar.
Eller som jag som byggt mitt ljud efter A-kassan, å nej det blir inte mycket kvar efter hyra och räkningar!
Så ja jag har MDS vilket inte är det bästa märket i världen, det sämsta märket enligt vissa "hobby experter" men det duger fint åt Mig att lyssna på när jag åker och handlar!!
Dessa vetare som tror sig veta allt och är bäst bara för att dom läst nåt någonstans eller hört nåt på den lokala radio handeln.
Så störande att man ser en tråd om att någon vill ha hjälp med att få reda på ifall ett visst system/kit låter någorlunda bra, så kommer första svaret och det är att systemet är inte bra, köp ett dyrare?
Va har det med frågan att göra ?
Han vill veta ifall det låter bra, inte bli rekommenderad ett annat dyrare system =/
OCH
Såå många onödiga svar på trådarna här, och ska man leta reda på någon gammal tråd och äntligen hittar någon tråd så är hälften av svaren bara svammel och skit. då startar man självklart en ny tråd o då får man självklart skäll av den egna utnämda garaget polis. Och ja jag kommer självklart få skäll av den samma för att han tycker jag ska blogga istället . men guess what, do i look like a give a F***
Säkert bara svammel för jag är ganska trött och äter dill chips samtidigt, som jag sköljer ner med ekologiskt blåbärs te .
//Nybörjaren som nöjer sig med MDS