Man bör ju ha i minnet att en M3 E36 inte är världens billigaste kärra att äga i sin ungdom. Hade en polare som blev utblottad pga ett sådant bilval. Jag är självklart partisk...men är det ren prestanda man är ute efter..så kommer man alltid billigast undan med en amerikansk kärra. Valde själv mellan tyskt och made in the US och insåg snabbt att det blev tre ggr så dyrt att köra en Bayern-maskin.
Så mitt råd...känn efter hur mkt du kan prioritera din bilhobby!
Jag tycker verkligen att du ska köpa dig en M3a bra bilar håller fan för allt. satsa på en 3,2 du kör ifrån det mesta eller beror på vad man gemför med men väldigt bra bilar Lycka till
Man bör ju ha i minnet att en M3 E36 inte är världens billigaste kärra att äga i sin ungdom. Hade en polare som blev utblottad pga ett sådant bilval. Jag är självklart partisk...men är det ren prestanda man är ute efter..så kommer man alltid billigast undan med en amerikansk kärra. Valde själv mellan tyskt och made in the US och insåg snabbt att det blev tre ggr så dyrt att köra en Bayern-maskin.
Så mitt råd...känn efter hur mkt du kan prioritera din bilhobby!
Inga bilar i "den här klassen" är billiga att äga, och 15 år av buskörning gör inte saken bättre direkt...
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
supra som supra! spelar ingen roll ifall det är non-turbo.ja hade valt supran, bara att turbokonvertera den har hört att man inte behöver förstärka nåt på dom bilarna.
supra som supra! spelar ingen roll ifall det är non-turbo.ja hade valt supran, bara att turbokonvertera den har hört att man inte behöver förstärka nåt på dom bilarna.
lite onödigt går juh endå åt helvete på besiktingen om man inte vill skruva innan och hålla på/ men palla:P