Tja så här gör jag på mina bilar! Om du kopplar över ett relä, så sätt en styrströmen + på +kabeln till p-ljuset och den andra styrningen till relät(den som ska va-) på halvljuset kabeln så kommer dimmljuset att lysa tillsammans med P-ljus och Helljus! Men aldrig ihopp med halvljuset (vilket ju ändå är olagligt!) Det träliga då kan va att du inte kan stänga av dimmljusen om du t.ex behöver ställa bilen med p-ljus på men i så fall är det bara att du drar in en brytare på en av styrströmskablarna! Eller så drar du bara säkringen om det läget nu skulle bli så!
85 eller 86 som styrström en till + på p-ljus och en till + på halvljus, spelar ingen roll vilken! 30 ständig ström från t.ex batteriet (glöm inte säkring)! och sen 87 ut till förbrukaren i det här fallet då dimmljusen!
En liten förklaring bara ifall nån undrar hur det funkar: Så du får + styrning till relät när du drar på pljuset och då det inte är ström på halvljuset så går jorden runt i lampan och ger tillräckligt med jord för att relät ska slå till! och när du sedan drar igån halvljuset får du + från båda kablar till relät och relät slår ifrån! när du sedan dra på helljuset så får du åter igen jord och dimmljusen lyser! Funkar kanon!