2400
Sök

Lite nya bilder på min NSX

657 Inlägg
5 april 2006
Fett!

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

6 Inlägg
5 april 2006
hur mycke pengar har du egentligen mannen??hahaha nää riktigt schysta bilare forstsätt så peace

346 Inlägg
5 april 2006
ojoj killen med guldbyxorna i högsta hugg smile..jaja kul när man kan förverkliga drömmar ..snygg bil får man ju absolut ta och säga

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

24 Inlägg
5 april 2006
De där är ska man vara nöjd över. Ser fram emot påsk!!
Du har några vrål åk. Men var är porschen??? smile

lycka till iaf!!

1 432 Inlägg
5 april 2006
Inte för att jag vet va vi har att göra med hans privata ekonomi men, jag skulle nog gissa att det finns en del kapital men nu har han troligen även tillgång till en hel del sponsorer...

Nu ska jag inte vara någon som målar fan på väggen men om jag inte minns helt fel sedan du va me i bilsport eller om det va streetextream så hade du väl lämnat bort bra mycket jobb på supran till annat folk med kommentaren att varför inte låta folk göra det de är bäst på? eller missminner jag mig helt eller kanske rent av tar fel på person? :S Som sagt, jag ska låta det hela vara osagt men...

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

624 Inlägg
6 april 2006
Trådstartare
vad e det för fel på och lämna jobb till andra som kan?
alla måste väll överleva och varför inte göra det de e bra på
sen att jag inte "bygger" mina bilar själv e väl min ensak och vad jag gör med mina pengar e väl oxå min ensak,
sen e det ju inga "vanliga " bilar som jag har , tror knappast att nån här på forumet skulle klara av och bygga en likadant bil HELT själv utan nån hjälp från nån annan ELLER??

sen har inte jag byggt Supran utan det va en polare till mig som byggde den jag tog över den och fixade motorn och lite andra detalijer , men det e sant att Ari koskinen och andra har varit inblandade i denna bil

Men vad spelar det för roll
jag trodde att huvudsaken var och få en fin bil med både utseende och prestanda

har jag fel får ni gärna komentera
det e iallafall min åsikt
hur skulle det vara om alla skulle fixa och laga sina bilar själva?
då behövs det ju inga mekaniker ,lackerare,plåtslagare ,fälgförsäljare,däckhandlare,stylingfirmor mm
för prylar som många köper och monterar i bilarna e ju oxå tillverkade av någon annan ,,eller???

Peace

Golfen
128 Inlägg
6 april 2006
Bra sakt

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans

BMW Power
2 362 Inlägg
6 april 2006
Riktigt grym Kevin smile.. känns som man säger till sig själv tongue .

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/

Colaberoende
1 219 Inlägg
6 april 2006
Tror allt handlar om Prioriteringar och intresse. Det där är en riktig godbit. Ser fram emot Elmia.. Du skulle haft en egen Monter med alla dina byggen.

Bilplåtslagare
88 Inlägg
6 april 2006
Bilen blir nog grymt snygg men de är väll ett veilside paket på den eller??..hoppas man få se den mycke framöver

tror nog ja skulle kunna gör en liknanade bil me lite hjälp oo mycke pengar.....
ja tycker de är dyrt nu oo ja gör allt själv.....
Senast redigerat av x-3-m-BOOST (6 april 2006)

There's something about engines that calms me down... You know ??
(Sil-eighty)

1 432 Inlägg
6 april 2006
deamon skrev:
sen att jag inte "bygger" mina bilar själv e väl min ensak och vad jag gör med mina pengar e väl oxå min ensak,
sen e det ju inga "vanliga " bilar som jag har , tror knappast att nån här på forumet skulle klara av och bygga en likadant bil HELT själv utan nån hjälp från nån annan ELLER??

sen har inte jag byggt Supran utan det va en polare till mig som byggde den jag tog över den och fixade motorn och lite andra detalijer , men det e sant att Ari koskinen och andra har varit inblandade i denna bil

då behövs det ju inga mekaniker ,lackerare,plåtslagare ,fälgförsäljare,däckhandlare,stylingfirmor mm
för prylar som många köper och monterar i bilarna e ju oxå tillverkade av någon annan ,,eller???

Peace

Nä jag menade det inte som negativ kretik, det va inte alls som så utan det va mest bara ett inlägg i debatten om ekonomisk status, Menar, jag anser inte din min mindre extrem bara för att det är inläjt jobb på den, jag kommer oxå behöva ta in hjälp utifrån då jag ska fixa med min mk1a... Det är dock inte ens i närheten av samma pengar i min bil som det är i dina fälgar men får jag till en bil jag är nöjd med så är den ju inte mindre värd bara för att jag tagit in hjälp utifrån.
Det enda jag ville peka på va att det troligen fanns en del kapital bakom projekten. Då det e billigare att göra allt själv.. Så jag ber om utsäkt om det va lite väl dåligt formulerat..

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

657 Inlägg
6 april 2006
deamon skrev:

Peace

Håller helt å hållet med dig! Inget fel alls att lämna bort grejerna så att man vet att det blir snyggt och bra och då får det gärna kosta lite... har man inte råd så får man väll helt enkelt ställa bilen i ett hörn ett tag å spara, svårare än så är det inte... Fast å andra sidan när jag själv försöker mig på det där så kommer jag alltid in på bilbytarplaner så de har alltid slutat med ny bil istället för att lejja bort stylingarbetet big_smile

(och jag är ingen gosse som fortfarande bor hemma hos mamma)

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

107 Inlägg
13 april 2006
tyckerinte det e nå fel å lämmna in bilen till nån annan för när man har så dyr bil kanske man inte vågar göra det själv och  du kanske inte har tid att bygga på bilen?

mer bas en gas :)

5 710 Inlägg
13 april 2006
Visst är det ok att lämna in bilen för att få saker gjorda men för MIG är det viktigt att försöka göra så mycket som möjligt själv för att kunna känna mig stolt och att det är "mitt".
Dessutom blir jag mer imponerad av ett bygge där det finns många egna lösningar och där man ser att byggherren har en enorm kunskap.

Meeen jag kan även vara imponerad av att folk får igenom ett projekt och lyckas bygga en fräsh bil utan att behöva ta speciellt grejjerna själv.
Att sedan prestera bygge på bygge år för år tyder ju på kompetens fast på ett annat sätt.

MVH Jonas
..............

781 Inlägg
15 april 2006
Kunskapen och ideerna kan ju finnas hos bilägaren men han kanske inte har ngn möjlighet att omvandla dom till verklighet.

Designer och idespruta behöver ju inte vara praktiskt lagd.Se bara t.ex Från koja till slott på TV3.2st designers skissar o ritar o kommer med en vision.Sen tar ett gäng hantverkare vid och förverkligar det.

Satans Kung
467 Inlägg
15 april 2006
Riktigt läckra bilar!!!

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se

Sök