2585
Sök

Lite nya bilder på min NSX

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
16 april 2006
ojj vad het, big_smile riktigt fint big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

3 113 Inlägg
16 april 2006
jag såg din Supra o din nya NSX hos Elmia, fina bilar! wink keep up the good work

Semper Fi

74 Inlägg
16 april 2006
nice.. såg både dina bilar på elmia.. dom var grymmt snygga

Awuenobap

517 Inlägg
16 april 2006
Det ligger väll rätt mycket avundsjuka bakom komentarer som "killen kan ju inte skruva, så han måste betala andra att göra det åt honom" etc.

Personligen så tycker jag att det är halva nöjet att skruva och dona efter eget huvud.
Fast ibland hade det varit så jävla skönt att lämna bort lite arbete big_smile

56 Inlägg
17 april 2006
Måste helt klart börja med att säjja woow till kevin, båda bilarn är helt otroliga! och att det är inte du som byggt bilarn spelar ju inge roll! för bilarn är ju dina och även en annan sak att du har vågat sattsa sådanna summor som jag tror du har! men personligen tycker jag att snacket om din ekonomi inte alls skall tas upp på ett sånt bra bilforum som detta! fast klart mycket av allt detta som har skrivits är ren avonsjuka! jag säjjer bara att pengar lägger alla i sina bilar och hur man är berädd och spendera är ju var och ens sak! jag skulle gärna lägga över min bil till ett företag men en sådan ekonomi har jag inte som studerande och därför jag det mesta själv och försöker uppnå ett gott resultat!

Och kevin du har enligt mig dom två grymmaste bilarna på garaget! så fortsätt med det du gör för du gör det bra!!

mvh//kristian

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
17 april 2006
jag har kolfiber feber!!

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

346 Inlägg
17 april 2006
deamon skrev:
vad e det för fel på och lämna jobb till andra som kan?
alla måste väll överleva och varför inte göra det de e bra på
sen att jag inte "bygger" mina bilar själv e väl min ensak och vad jag gör med mina pengar e väl oxå min ensak,
sen e det ju inga "vanliga " bilar som jag har , tror knappast att nån här på forumet skulle klara av och bygga en likadant bil HELT själv utan nån hjälp från nån annan ELLER??

sen har inte jag byggt Supran utan det va en polare till mig som byggde den jag tog över den och fixade motorn och lite andra detalijer , men det e sant att Ari koskinen och andra har varit inblandade i denna bil

Men vad spelar det för roll
jag trodde att huvudsaken var och få en fin bil med både utseende och prestanda

har jag fel får ni gärna komentera
det e iallafall min åsikt
hur skulle det vara om alla skulle fixa och laga sina bilar själva?
då behövs det ju inga mekaniker ,lackerare,plåtslagare ,fälgförsäljare,däckhandlare,stylingfirmor mm
för prylar som många köper och monterar i bilarna e ju oxå tillverkade av någon annan ,,eller???

Peace

Nej för om det skulle vara så, så skulle det inte ens finnas bilar att köpa om alla skulle bygga dom själva så jag håller helt med..hade jag haft pengar till sånna byggen skulle jag inte tveka en sekund för att "bygga" den bilen jag har drömt om..och det kan jag tänka mig att det är dina drömbilar du satsar på..så jag önskar dig lycka till i fortsättningen..väldigt bra smak har du iaf//tobbe

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

324 Inlägg
17 april 2006
Såg bilen på elmia och måste säga att jag är grymt imponerad så jävla brutal bil alltså, du slutar alldrig att förvåna en smile

137 Inlägg
18 april 2006
Fy vilken snygg bil! Röstade på din bil på Elmia, kunde ju inte rösta både på supran och den här tyvärr. Hoppas du uppdaterar bilen på din profil nu när den är klar, för det är den väl?

557 Inlägg
18 april 2006
Kul jobb du lägger på bilen. Dock tycker jag att en NSX ser bäst ut orginal.

624 Inlägg
18 april 2006
Trådstartare
TACK FÖR ALLA KOMENTARER
det värmer i hjärtat
lycka till allihop med och förverkliga era drömmar

56 Inlägg
18 april 2006
när får vi räkna med nästa uppdatering?? jag väntar!! smile

30 Inlägg
29 april 2006
är det denna nsx som var röd förra året?

edit: såg i "bildarkivet" att det inte va de..
Senast redigerat av _Kalle_ (30 april 2006)

Medlem 5280
552 Inlägg
29 april 2006
Jäklar va fina bilar du har! Skönt att se att det inte är nån kooz kvalite på dina bilar! Hoppas att allt fortsätter lika bra.
Senast redigerat av ScottaN (29 april 2006)

Bigge
1 maj 2006
Du har fått ihop en del guldkorn nu! Props till dig! wink

66 Inlägg
1 maj 2006
nice smile
de enda jag inte gillar är vingen de e liksom lite
"puuuuhh nu har vi äntligen designat klart kitet, ska du med o äta lunch? hmm vänta ska bara designa vingen.......hmm aja de får bli så nu sticker vi"

annars e de grymt snyggt smile

JapsRacer!
198 Inlägg
3 maj 2006
Härlig bil! tokigt snygg men jag måste nog säga att deamon supran blev min dröm bil efter jag första gången såg den big_smile

57 Inlägg
3 maj 2006
sjukt snygga bilar båda två.

stannade verkligen till och bara gapade när jag såg nsx:en på elmia. den var ruskigt fet.  denna borde ha vunnit peoples choice.

Sök