2529
Sök

Eftersnack: Gat Träff Karlskrona 25/4

103 Inlägg
26 april 2009
Trådstartare
Vilken kväll säger jag bara:)

Detta var mer än förväntat, jag hade hoppats på att det skulle dyka upp runt 50-60 bilar inte mer, då jag hade en kompis som räkna alla bilar och fick att till 200++big_smile

Jag ska prata ihop mig med de andra och försöka fixa fler sådana här kvällar i sommar.
Riktigt ql att det kom så mycket folk som det gjorde, spec att det kom från fler städer samt andra län:)

Stort tack till alla som skicka vidare smsen som gick runt m.m och framför allt till alla som kom, hade inte ni kommit så hade de inte blitt sån här stor träff:)

Såg även att det var några st som gick runt och tog lite bilder, vilket jag gjorde sj, hade vart ql om ni som gjorde detta kunde lägga upp bilderna här?smile

Kommer att lägga upp mina få bilder inom kort, dock blev de inte så många bra,men jag fick ett par hur de såg ut mellan 20:20 - 21:20 typ:)

1 062 Inlägg
26 april 2009
MKT trevligt!! lär ju bli mer sånnt här asså big_smile

såg att nån tog kort på min bil i skogen hur blev bilden ?? tongue

mvh

Team Björkeryd

62 Inlägg
26 april 2009
Mycket trevlig kväll hoppas det blir mer träffar snart big_smile

Pensionerad Bilbyggare
112 Inlägg
26 april 2009
ja de första och sista träffarna brukar vara bäst, iallfall har dte varit så alla år som jag har hållt i det,

Addicted To Adrenaline

248 Inlägg
26 april 2009
jag tackar för en mycket trevlig kväll de va kanon kul smile har lite bilder i kameran som jag tänkte lägga ut när jag hinner under veckan smile har både lite bilder från slottsbacken och från "skogen" smile

besök min projekttråd BMW 330 ci widebody
| Dn Bilradio | Styling4u |

1 062 Inlägg
26 april 2009
Saab900power skrev:
jag tackar för en mycket trevlig kväll de va kanon kul smile har lite bilder i kameran som jag tänkte lägga ut när jag hinner under veckan smile har både lite bilder från slottsbacken och från "skogen" smile

du tog inte kort på en vit volvo 945 som för-grillade lite i "skogen" big_smile??

Team Björkeryd

13 Inlägg
26 april 2009
De var en kalaskvälligår tyckte jag med. Dock var jag den enda som fick boxera min bil hem efter ett litet oljelekage. Nästa träff? tycker jag vi kör i emmaboda den 15:e, dagen innan strippen alltså ? ska försöka fixa min motor tills dess.

VAG Tekniker
101 Inlägg
26 april 2009
Måste säga jag blev förvånad över att det kom så mycket bilar. Kom visserligen lite sent men mycket kul att det kan hända träffar som detta i lilla blekinge.

Och skogs rakan var väldigt fin bortsett från trafiken. Men måste tacka gänget som höll ordning på detta dock. Hann inte haffa starterns namn men du ska ha stora creedz för det ordningen du fick till vid starten!!

Har lite övrig feedback ang rakan.
Ni kunde skickat iväg lite fler bilar och låtit dom vänta vid återlinen. Hade flutit bättre i med det var så tight att vända när man kom tillbaka.
Sedan skulle jag velat se fler köra.

Kommer träffarna vara lika stora i framtiden så kan jag garantera att det kommer dyka upp mera folk från kronoberg och kalmar län.

Jag, tjejen och 350n tackar för en väldigt trevlig och kul kväll!

Om det var någon som fotade min bil, (Silvrig Nissan 350Z) så får ni gärna maila bilderna till mig smile
Wi_iW@live.se
Senast redigerat av WiiWer (26 april 2009)

Zankan
10 Inlägg
26 april 2009
Tack för en trevlig kväll! även kul att många körde !

OBS ni som kankse tänker lägga ut bilder på nätet ifrå grillnigen ka ju censurera reg nummerna !

mvh R

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
26 april 2009
tycker det var skitkul.. otroligt att det faktiskt kan komma så pass mycket folk på en träff.. i blekinge.
racet var bra på alla sätt och vis, förutom en sak.. publiken.. när han med megafonen bad alla backa så tog dem ett steg bakåt... precis som om det skulle göra någon nytta? be alla kliva ner i diket nästa gång.. så kanske fler kan få en chans att se lite bättre.. samt att säkerheten ökas så förarna kanske känner att de vågar ge lite mer utan att vara rädda för att köra ner massa idioter som mer eller mindre står på bilarna..

som sagt innan jävligt bra träff.... hoppas på fler stora träffar i blekinge...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

248 Inlägg
26 april 2009
wildboy_87_ skrev:
du tog inte kort på en vit volvo 945 som för-grillade lite i "skogen" big_smile??

Japp jag har nån bild på den smile tänkte sätta mig imon kväll eller senare och censurera reg nummerna och ansikten smile

/F

Zankan skrev:

OBS ni som kankse tänker lägga ut bilder på nätet ifrå grillnigen ka ju censurera reg nummerna !

mvh R

Självklart Zankan ska man göra detta även ansikten på föraren/ och om passagerare finns med i bilen smile

Riktigt härligt att ni som körde bjuder på er och era bilar!
/F

besök min projekttråd BMW 330 ci widebody
| Dn Bilradio | Styling4u |

5 Inlägg
26 april 2009
mycket bra kväll! big_smile

alla som körde och alla som fixade så att denna kvällen blev av ska ha ett stort tack!

hoppas någon lägger upp lite bilder här för det blixtrade som satan när man körde återline! tongue

Drifter
283 Inlägg
26 april 2009
Jag va oxå på plats måste säga att detta va en toppen kväll!

Man skulle väl kunna ha liknande träffar omkring den 25 varje månad!?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/65979/638593_h5ud4p.jpg
Ursäkta kvaliten (mobil kamera) men man kanske får en liten uppfattning om hur många vi va strax efter 21 å sen kom det fler!!!!
Senast redigerat av Barne (26 april 2009)

Tider: SS 1:30:42
Ett liv på drift........
Projekt tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 870&p=

STREETRACER
892 Inlägg
27 april 2009
Tack till alla som tyckte om allt! 

vi är några stycken nu som kommer försöka ta tag i detta på ett mer seröst plan så dem som har hållt i träffarna tidigare år inte ska behöva slita ensamma big_smile

som vanligt i skogen dock...  för mkt publik och för lite som körde..  iaf till förhållande till hur jäkla mkt folk som hittade upp till skogen oxå smile

hoppas alla har klart för sig bara att detta inte är EDPS!!!  det ÄR INTE pinsamt att grilla med sin 100-200hk originalare!!!  hörde att det va många som kände så när jag stod bland publiken efter mina 2rundor!! 

träffen blev juh brutalt över förväntan!!!  jisses säger jag bara..  200bilar ,det är juh otroligt skoj!!

skoj att det kom lite bialr som vunnit priser osv oxå...  det gör det juh genast intressantare att komma nästa gång för andra med liknande byggen smile

det kommer bli fler sånna här träffar smile

tack till alla!

mvh

Bmc Crew

Hillbilly
206 Inlägg
27 april 2009
tack för en trevlig kväll smile

Living my life sideways!

19 Inlägg
27 april 2009
Riktigt trevlig kväll. Blir mer av det i sommar, garanterat.
Var feg och grillade inget själv, skulle kört en repa men kusinen och x kom inte iväg .. så det blev ingen repa.
Däremot satte det ju igång tankarna för bak och fyrhjulsdrivet .. och sen när man kommer fram till att man kanske inte vill göra sig av med bilen så kommer man ju snabbt på att kanske man ska köpa en sig en diff så man kommer iväg bättre, annan låda med kanske när man ändå håller på... sen kikade man ju lite på dahlbäcks byggen och kom också på att en 330hk ska vi ju fixa i maskinen ;D
Ännu större snurra och ännu större spridare och så i med andra stakar.. Sen är det bara att åka ^^
Usch.. detta var inte bra för plånboken smile

Pensionerad Bilbyggare
112 Inlägg
27 april 2009
Haha din plånbok har väl ingen botten? Bara skrapa lite på översta lagret;)

Addicted To Adrenaline

1 062 Inlägg
27 april 2009
Saab900power skrev:
wildboy_87_ skrev:

Japp jag har nån bild på den smile tänkte sätta mig imon kväll eller senare och censurera reg nummerna och ansikten smile

/F

Zankan skrev:

mvh R

Självklart Zankan ska man göra detta även ansikten på föraren/ och om passagerare finns med i bilen smile

Riktigt härligt att ni som körde bjuder på er och era bilar!
/F

Okok nice smile

Team Björkeryd

103 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
sådär nu har jag lagt upp de få bilder jag tog som blev någerlunda bra iaf:)

4 Inlägg
27 april 2009
Vill bara tacka alla som höll i detta det va en av dom mest lyckade kvällarna på mycket länge=)
ser gärna att det kommer lite bilder.

weee

Sök