vet inte riktigt hur jag tänkte, men jag tog den jag köpte för 1000kr fast den andra är fräshare, så jag vet inte hur jag tänkte men den säljer jag.
hade lätt tagit den som var bäst när du ändå ska maxa turbon så måste man ju ha fräscha grejer
eftersom trollspeed steg4 har samma grejer som steg3 så är det ju för att dom maxar spridarna och turbon för att kopmma upp i den effekten så då gäller det att ha fräscha grejer så jag tycker nästan du sätter på den bästa utav dem
Får se om jag orkar byta dock mitt steg 3 var ju för t25 turbon
jo jag vet allt att det var för t25. men du har ju steg4 liggandes till td04 det var det steg4 jag syftade på när du ska i det är det bättre med den bästa utav dina turbos
aha asså jag vet inte varför, men jag stoppade i den jag köpte för 1k, och den är inte lika fräsh som den andra som jag egentligen skulle ha men nu sitter den där o då får den sitta, för den är inte dålig heller, men jag orkar inte byta
aha asså jag vet inte varför, men jag stoppade i den jag köpte för 1k, och den är inte lika fräsh som den andra som jag egentligen skulle ha men nu sitter den där o då får den sitta, för den är inte dålig heller, men jag orkar inte byta
aha haha xD så du har i aeroturbon nu? eller är det t25?