Jag är också sjukt sugen på att bygga nytt ljud efter att några pundare snodde min golf och länsade den på allt i stereo väg (tom kablarna drog dom ut under mattan).
Får försöka ta tag i det nu när jag får försäkringspengarna, men blir inte i närheten så serriöst som ditt bygge. Då lägger jag tiden på Ponchon istället. Det är ju inte mycket kvar nu eller? Vad blir det för historia där bak?
Tack Fidde!
Du får visa när du bygger också för jag vill se hur det blir! Nu har mitt bygge stått still ett bra tag igen. Kostar pengar och tar upp mkt tid. Är på gymmet varje vardag och det har varit så mkt på jobbet men jag hoppas jag kan få greja en del på semestern.
Där bak kmr det bara sitta slutsteg. Antingen 2 eller 3 st. Försöker få in ett i hatthyllan så jag kan spara plats.
Ser grymt bra och välbyggt ut. Ser så fräckt ut med dubbla huvudenheter! Har bara lyssnat på en bil med ljudprocessor osv, Lät riktigt jävla rent, men tyvärr lite dåligt tryck i basen för min smak.. Detta lär bli kalas!
då e din motor ur plockad och ligger på en pall o väntar på trim delar nu ... bli nice sen när motorn är klar så kan du fortsätta med din bygge..
Bilen kmr bli sjukt ball..
Hoggee_ skrev:
Ser grymt bra och välbyggt ut. Ser så fräckt ut med dubbla huvudenheter! Har bara lyssnat på en bil med ljudprocessor osv, Lät riktigt jävla rent, men tyvärr lite dåligt tryck i basen för min smak.. Detta lär bli kalas!