2694
Sök

Sverige-lettland

735 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
Någon som såg skiten förutom jag? hmm fy fan va dåligt måste jag säga neutral

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
27 april 2009
Trist med otur.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Thorssa
28 april 2009
Otur? Haha det var inte otur! Ett dåligt spelande Sverige fick stryk av ett bra spelande Lettland, svårare än så var det inte. Coachningen måste upp ett snäpp för att Sverige ska ta sig någonstans i detta VM. Och nu hoppas jag verkligen att Douglas Murray ansluter så vi får nån som kan markera lite, pinsamt att se lagets agerande efter Enströms skada igår!

735 Inlägg
28 april 2009
Trådstartare
Thorssa skrev:
Otur? Haha det var inte otur! Ett dåligt spelande Sverige fick stryk av ett bra spelande Lettland, svårare än så var det inte. Coachningen måste upp ett snäpp för att Sverige ska ta sig någonstans i detta VM. Och nu hoppas jag verkligen att Douglas Murray ansluter så vi får nån som kan markera lite, pinsamt att se lagets agerande efter Enströms skada igår!

håller med dej helt och hållet att sverige spela dåligt och att lettland spelade bra. Men sverige var att det bättre laget tycker jag.

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

El-montör
72 Inlägg
28 april 2009
Är det någon annan en jag som tycker att Canada och Ryssland är en 2-3 nivåer högre
spelmessigt ( det vad vi har sett på TV ) än vi scandinaviska länderna.

Tycker det bara är surt att titta på VM varje år och se de samma lagen briljera!

Vi behöver ett Nordist VM guld nu!

Finland tycker jag spelar lite tamnt men har inte ennu mött något ordäntligt motstånd.
Backarna ser allt för svaga ut och slarvar allt för mycket!

Svergie repar nog sig och kom ihåg att det inte nu är så viktiga matcher ni spelar ennu
Vem tror nu inte att Finland/Svergie går vidare från sin grupp.
Senast redigerat av MagnuC (28 april 2009)

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
28 april 2009
Förstår inte ens varför man spelar VM varje år.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

huh?
10 427 Inlägg
28 april 2009
MagnuC skrev:
Tycker det bara är surt att titta på VM varje år och se de samma lagen briljera!

Ja det var ju jäkligt surt 2006 när Tre Kronor vann både VM och OS wink

56 Inlägg
28 april 2009
Det var katastrof! För det första fattar jag inte varför Stefan Liv ska stå, när han är så ruskigt ojämn!

För det andra borde Omark fått lägga tredje straffen, då hade det säkert varit packat och klart....

174 Inlägg
28 april 2009
Cronholm skrev:
Det var katastrof! För det första fattar jag inte varför Stefan Liv ska stå, när han är så ruskigt ojämn!

För det andra borde Omark fått lägga tredje straffen, då hade det säkert varit packat och klart....

mm och hur jävla jämn var han som stod i kassen mot finland senast då? släppte ju nästan in varje jävla skott

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
28 april 2009
IceEyes skrev:
Förstår inte ens varför man spelar VM varje år.

Ska väl ändras nu snart när något kontrakt går ut. Så blir det varannat år igen.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

got stance?
546 Inlägg
28 april 2009
vet inte vad sverige sysslar med. blir ju inget guld iår.

夢の力

Thorssa
28 april 2009
Cronholm skrev:

Det var bestämt på förhand att Honken och Liv skulle stå varsin av de inledande matcherna, troligtvis för att få fram en förstamålvakt av de två. Vissa hoppas på Henke från New York men jag är inte helt säker på att han tackar ja utifall det skulle bli aktuellt, han har ju haft en del bekymmer med höfter och knän. Att inte Omark fick slå straffen verkar Bengan motivera med att han inte ville riskera att han missade och därmed skulle få dåligt självförtroende, jag förstår dock inte för fem öre hur han kunde ta ut Berglund med tanke på hur han spelat i matchen.

Jag ser dock hellre en förlust mot Lettland i gruppspelet än mot valfritt lag i slutspelet!

Sök