3885
Sök

Vad och varifrån är denna takboxade Murcielago?

Avstängd
99 Inlägg
DFFL
9 020 Inlägg
28 april 2009

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Skyracer
917 Inlägg
28 april 2009
evilaudio skrev:
Rspeter skrev:
William skrev:
Monaco är nog inte en helt fel gissning. Men vem fan är jon olsson och vad har gjort för att köra lambo när typ anja åker vanlig audi?

Anja är ju sponsrad av Audi. Jon har köpt sin bil för pengar ur egen ficka.

anja behöver ingen bil alls.. me hennes feta röv så behöver hon röra på sig lite mer...HAHA

Hon har mer muskler i den röven än du har i hela kroppen hahaha tongue

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

16 197 Inlägg
28 april 2009
Skyracer skrev:
evilaudio skrev:
Rspeter skrev:

Anja är ju sponsrad av Audi. Jon har köpt sin bil för pengar ur egen ficka.

anja behöver ingen bil alls.. me hennes feta röv så behöver hon röra på sig lite mer...HAHA

hon e FET.. hade de bara varit muskler så hade hon inte sett ut som e fotboll i fejset..tonguetongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

64 Inlägg
28 april 2009
Jon har även varit med i tidningen Bilsport, då åkandes Subaru Impreza på superstage.. kommer inte ihåg tiden dock xD

Sällan Pinkar En Trä Häst

DFFL
9 020 Inlägg
28 april 2009
evilaudio skrev:
Skyracer skrev:
evilaudio skrev:

hon e FET.. hade de bara varit muskler så hade hon inte sett ut som e fotboll i fejset..tonguetongue

Måste ju ha massan för att få upp farten i backarna.
Så det är ju inte så konstigt att hon vinner. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
28 april 2009
Vad fasen! finns det ingen gräns på eländet. Att tjacka en en bil av en sådan kaliber, och sedan smacka på en takbox!. Vilken svenne..lol

16 197 Inlägg
28 april 2009
FireTraXX skrev:
evilaudio skrev:
Skyracer skrev:

mandelmassa?? tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Saabvilde!
1 708 Inlägg
28 april 2009
evilaudio skrev:
FireTraXX skrev:
evilaudio skrev:

mandelmassa?? tongue

HAHAHAHA!

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Bildelsskruvare
255 Inlägg
28 april 2009
Snyggt me takboxen på den ju! Nice me anorlunda saker.
Finns en hemma som har en takbox på en pickup (komma int håg märket i skrivandes stund) Men de e fan bra mye fulare! Passa int alls.
Sedan undra ja va alla Lambo- fanatiker tänker nä dom kikar på dessa bilder å ser att Lambon e skitig som tusan & dessutom står ute när det snöar... haha

My life, My mess

1 216 Inlägg
28 april 2009
Va fan ge lite cred till grabben istället, har är ju en riktigt stjärna på skidor, känd över hela världen för just sin skidåkning. Vill ha köra sin bil med taxbox året om så är väl inte det värre än alla jävla sossekonteinar som rullar med taxboxar medparten av året.

Jag tycker det är ganska ballt att han ändå har takboxen, vart ska han annars lägga allt krubb när han varit och handlat?

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
28 april 2009
matteeee skrev:
Lambo är ju Audi  ^^

så sant wink

Darth Vader
1 644 Inlägg
28 april 2009
Jag tycker bara att det är härligt att någon verkligen använder en sån här bil smile

Braaaaap?

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
28 april 2009
DoWahDiddy skrev:
Jag tycker bara att det är härligt att någon verkligen använder en sån här bil smile

precis.. bilar är till för att användas! även om de kostar lika mycket som en vanlig svenson tjänar på en hel livstid cool

106 Inlägg
28 april 2009
Undrar hur många mil den där har åkt då han verkar använda den flitigt.
Måste vara en av dom mest långmilade nya lambosarna!

DFFL
9 020 Inlägg
28 april 2009
axelj skrev:
DoWahDiddy skrev:

precis.. bilar är till för att användas! även om de kostar lika mycket som en vanlig svenson tjänar på en hel livstid cool

Jag hoppas att du förväntar dig att tjäna mer under din livstid än vad den bilen kostar. tongue

Men tio genomsnittsårslöner är väl mer korrekt?
Typ 250 000 om året för Herr Svensson?

Russel Crowe, Gladiator.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
28 april 2009
Tycker det är helt klockrent och jävligt kaxigt att glida runt med takbox såhär..

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
28 april 2009
FireTraXX skrev:
axelj skrev:
DoWahDiddy skrev:

Jag hoppas att du förväntar dig att tjäna mer under din livstid än vad den bilen kostar. tongue

Okej då.. Trodde den var dubbelt så dyr, och bör inte tolkas bokstavligt cool

Jag är ingen vanlig Svensson wink

198 Inlägg
28 april 2009
axelj skrev:
FireTraXX skrev:
axelj skrev:

Näe, det förstås. Du åker ju Volvo. roll

1332 - Överjävlig

341 Inlägg
28 april 2009
axelj skrev:
FireTraXX skrev:
axelj skrev:

Lamborghini Murcielago LP 640, som är en av världens snabbaste serieproducerade bilar, kostar mellan fem och sju miljoner kronor.

Står det ju i artikeln från aftonbladet wink

Sök