4289
Sök

Vad och varifrån är denna takboxade Murcielago?

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
Hamnade efter denna lite annorlunda Lambo igår. Visst, man ser inte så mycket, men man ser iaf att den inte är helt default (o jag tänker inte bara på takboxen :P). Den har ju lite annorlunda luftuttag på taket, den är mattsvart, stog nåt på sidorna som jag inte hann läsa och tonade rutor. Vet nån om det är nån specialgrej eller är det bara jag som har för dålig koll på Lambos?
Och är det nån som kan gissa varifrån den kan vara? För det är ju inte direkt en svensk plåt. Den körde iaf ifrån Täby Kyrkby och körde av mot Svininge på väg ut mot Vaxholm för dom som har koll på norra Stockholm.
Lät riiiktigt gott gjorde han kan jag ju tillägga. :D
https://www1.garaget.org/gallery/archive/2757/639810_kxdkj9.jpg

Ursäkta för den halvtaskiga bilden btw, men det är fan inte lätt att fota med ett (något bråkigt) objektiv på 1½kg när man kör. :P

Whine whine!

56 Inlägg
27 april 2009
Läste på aftonbladet tror jag, en exakt likadan ägs iallafall av nån stor skidåkare, Jon Olsson eller vad han heter om jag minns rätt.
Senast redigerat av pedalen (27 april 2009)

25 Inlägg
27 april 2009
Något säger mig att man får en bil för samma pris som den där takboxen tongue

Meister
6 763 Inlägg
27 april 2009
pedalen skrev:
Läste på aftonbladet tror jag, en exakt likadan ägs iallafall av nån stor skidåkare, Jon Olsson eller vad han heter om jag minns rätt.

Japp det är mycket riktigt jon olssons bil. Han bytte upp sig i år ifrån att åka gallardo som han gjorde förra vintern..

Meister
6 763 Inlägg
27 april 2009
camaro67 skrev:
pedalen skrev:

Japp det är mycket riktigt jon olssons bil. Han bytte upp sig i år ifrån att åka gallardo som han gjorde förra vintern..

Edit : Det är förövrigt en Lp-640n så det snålas inte. Och killen har en ultima gtr med lexus v8 och turbo till sommarbil.
Senast redigerat av camaro67 (27 april 2009)

281 Inlägg
27 april 2009
fan va fult med takbox...så mycke pengar som han har kan han nog få sina skidor från punkt 1 till 2 på andra sätt...

/Deki

Driver
2 111 Inlägg
27 april 2009
_deki_ skrev:
fan va fult med takbox...så mycke pengar som han har kan han nog få sina skidor från punkt 1 till 2 på andra sätt...

Är väl lite gjort med "glimten i ögat" wink...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
27 april 2009

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
Va rätt ni har! Men varför verkar det som han faktiskt kör med boxen på konstant? Har han skidorna med sig även när det är 20+ ute? O varför den annorlunda regplåten?
http://autostrada.files.wordpress.com/2009/03/lamborghini_murcielago_jonolsson.jpg

Edit: rickylicious, ah se där! Tack!
Senast redigerat av Urkas (27 april 2009)

Whine whine!

945 Inlägg
27 april 2009
Angående skylten så tror jag inte att Jon Olsson bor i Sverige till vardags. Problem solved.

Driver
2 111 Inlägg
28 april 2009
Bor i Monaco. Enligt ovanstående artikel.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

3 650 Inlägg
28 april 2009
Urkas skrev:
Va rätt ni har! Men varför verkar det som han faktiskt kör med boxen på konstant? Har han skidorna med sig även när det är 20+ ute? O varför den annorlunda regplåten?
http://autostrada.files.wordpress.com/2 … olsson.jpg

Edit: rickylicious, ah se där! Tack!

bor ju i monaco, därav skylten..väntar på dagen då nån rat stukar en sån bil roll

178 Inlägg
28 april 2009
Monaco är nog inte en helt fel gissning. Men vem fan är jon olsson och vad har gjort för att köra lambo när typ anja åker vanlig audi?

Meister
6 763 Inlägg
28 april 2009
William skrev:
Monaco är nog inte en helt fel gissning. Men vem fan är jon olsson och vad har gjort för att köra lambo när typ anja åker vanlig audi?

Han är jibber big_smile Hoppar och gör konster på skidor. Sen har han ett bilintresse som förmodligen gör att han åker lambo och inte en audi

Ingen himmel är så blå som min
2 977 Inlägg
28 april 2009
Lambo är ju Audi  ^^

/Mattias

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
28 april 2009
William skrev:

Anja är ju sponsrad av Audi. Jon har köpt sin bil för pengar ur egen ficka.

16 197 Inlägg
28 april 2009
Rspeter skrev:
William skrev:

anja behöver ingen bil alls.. me hennes feta röv så behöver hon röra på sig lite mer...HAHA

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Saabvilde!
1 708 Inlägg
28 april 2009
evilaudio skrev:
Rspeter skrev:
William skrev:

anja behöver ingen bil alls.. me hennes feta röv så behöver hon röra på sig lite mer...HAHA

SkämtarN^ wink

Hahahaha.

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Fisketokig
2 997 Inlägg
28 april 2009
evilaudio skrev:
Rspeter skrev:
William skrev:

Det gäller att hitta rätt sponsorer helt enkelt.

Lite felsteg att låta sig sponsras av Kexchoklad i flera år.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Fartygsingenjör
550 Inlägg
28 april 2009
Urkas skrev:
Hamnade efter denna lite annorlunda Lambo igår. Visst, man ser inte så mycket, men man ser iaf att den inte är helt default (o jag tänker inte bara på takboxen tongue). Den har ju lite annorlunda luftuttag på taket, den är mattsvart, stog nåt på sidorna som jag inte hann läsa och tonade rutor. Vet nån om det är nån specialgrej eller är det bara jag som har för dålig koll på Lambos?

Ang Luftuttagen så är det troligtvis bara för att han har gasat på dom endast öppnar sig när motortempen är hög smile

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

Sök