Castel skrev:
hehe inte är man väl raggare för att man har tonat
Klart man skall tona, skall lämna in min på toning jag.
Man måste ha 70% ljusgenomsläpp på framrutorna detta står på Vägverkets hemsida. Vad som menas med det, har jag dock ingen aning om.
det där me 70% gäller ingen toning...då alla då menar jag ALLA toningar (även den ljusaste som knappt märks att det är tonat) även den släpper igenom mindre än 70%
Det är knappt så att fabrikstonat som vissa bilar har går igenom.
Enda gången man får ha tonat på framsido rutorna är om man har ögon fel...dvs då måste man fara till doktorn och få ett intyg på att man få ha tonat på framrutonra....MEN då är det bara den personen som får köra bilen.
Och NEJ....Det sprollar ingen som helst roll om det är du elelr ett företag som tonar dina rutor e olagligt endå....Fortfarande som så att det är knappt så att fabrikstonat går igenom.
Men det är klart du ska tona....Bilen blir ju grymt mycke snyggare om man väljer toning me måtta!!!...Det är bara byta framrutor vid besiktning...eller prova att säga till dom, om dom kräver att du ksa slita loss det. (om dom säger nått vid besiktningen) att jag kommer endå att tona framrutorna igen direkt jag kommer hem.
Senast redigerat av Audi4ever (8 april 2006)
Kör: Audi A4 1,8 (2,0) TQ -95:a (Siktar på 400+hk)