Jag fick hem min Greddy Type-s dump idag, äkta förstås. Håll utkik efter "typ" framför texten på hemsidor vilket indikerar att det är en fake, också om den är under 1000 lappen.. på www.greddy.com har dem en bild på en fake och en äkta med markerade punkter, där du ska titta efter för att va säker på att det är en riktigt dump du har och ingen fake.
Mvh
Måste bara fråga - tror du själv de låter olika ?
Enkelt sagt så är en dump bara ett "rör" med en hylsa som sitter i spänning med en fjäder som sedan styrs med vakum
Håller med KHRacing - Vem fan bryr sig om det är en "äkta" eller en "fake"? Köpte en "no-brand" å/c dump till min 9000 förra året för bara nån hundring, låter perfekt = låter som vilken å/c dump som helst.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
KHRacing: Jag vet mycket väl vad en dump är för något, och det inte bara "ett rör" har du tittat i en äkta Greddy dump tidigare? Är mycket mer än bara ljudet man vill åt när man köper en äkta produkt.
ZonaX: Jag bryr mig om det är en äkta eller fake, när den trillar i delar på grund av dålig montering och konstruktion så kommer jag bry mig ännu mer.
Sorry för OT.
Mvh
Bosch plastdump regerar!
Kör man för högt laddtryck köp en till och montera dit, 250kr st.