Info: Jag har en mängd Street Race filmer jag behöver redigera. Det är från 8 cm skivor .vob filer. Jag använder Adobe Premiere Elements 4.0.
Förfrågan: Jag vill "sudda" bort alla nummerplåtar i filmerna. Hur gör jag det i Elements? Eller nåt annat program? Nån som vill lära mig eller rentav hjälpa till med redigeringen?
Jag vill inte låta otrvlig så och säga Googla men tror det går fortast endå
testa sök på google typ: "how to blur faces in Adobe Premiere Elements" eller vilka program du har, det går garanterat att göra i alla video redigerings program bra man vet hur...
jag skulle åxå vilja veta hur fast i pinnacle studio 12 hittar inte hur man gör på google! jag har gjort så att jag dratt ner kvaliten på filmen så man inte kan tyda nummerplåtarna!
Kan säga som så att jag har testat i olika program, det är verkligen inte lätt, det går att "blura" på ett o samma ställe men sen när en bil exempelvis rör sig o att det skulle följa med hela vägen med "blurandet" / göra regskkylt osynligt är verkligen inte lätt/lär ta evigheter att göra med...
Men om andra har bra tips - vänligen skriv det här.
Har suddat ut regplåtar i både adobe premiere pro och sony vegas. Det är inte ett roligt arbete då man måste lägga över en ruta på regskylten i varje frame. Dock går det att flytta samma och ändra storlek på den efter varje frame.
Har suddat ut regplåtar i både adobe premiere pro och sony vegas. Det är inte ett roligt arbete då man måste lägga över en ruta på regskylten i varje frame. Dock går det att flytta samma och ändra storlek på den efter varje frame.