Hedan1 skrev:
Formula skrev:
Hedan1 skrev:
Hehe. F and F är lite missvisande
Jag aktiverar det innan jag kör, så det går in vid fullt spjäll
Har du fullgaskontakt? Oftast så blir det fullt spjäll vid starten...
Ett tips är tex Edelbrock Progressive Nitrous Controller som gör att man kan öka mängden lustgas succesivt. Det hade jag... Men min bil spann förvisso hejdlöst utan lustgas också...
Jag har faktiskt funderat en hel del på detta, men bara den börjar rulla några meter, så får jag hyffsat grepp, så jag har 2 alternativ: Antinge slå på lustgasen såfort bilen börjar rulla lite, eller hålla precis under fullgas tills bilen börjar röra påsig
Har förberett för en RPM Controller, så lustgasen sprutar in fullt, men bara mellan inställd varvtal, men den är förbikopplad (Har inte köpt enheten än)
Vi kan ju diskutera detta lite mer ingående imorgon på Blackrace.
En Window-switch eller RPM Controller som du kallar den är en bra investering. Jag hade det för att inte spruta in massa lustgas samtidigt som man låg på övervarvningskyddet...
"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson