AlvereZ skrev:Har jag tid så kommer jag
meatos skrev:Steffi skrev:meatos skrev:Du får lätta karosseriet först haha vad rolig du är då.. den går inte fortare för det du får leva med o va nr två hahaDu verkar ju veta hur det kommer gå så du behöver inte åka med ju jag bryr väl mig inte om jag kommer tvåa. Är ju själva grejen som är rolig
Steffi skrev:meatos skrev:Du får lätta karosseriet först haha vad rolig du är då.. den går inte fortare för det du får leva med o va nr två haha
meatos skrev:Du får lätta karosseriet först
Steffi skrev:jaha kvarna vad har du för fina planer då
Hammarslag skrev:Kommer om bilen är mappad tills dess.
kvarna_21 skrev:Steffi skrev:jaha kvarna vad har du för fina planer då ja det beror ju på hur många som kommer fram o vill göra något kul kom o snacka så fixar vi ihop något kul. finns andra ställen köra på:P
Steffi skrev:kvarna_21 skrev:Steffi skrev:jaha kvarna vad har du för fina planer då ja det beror ju på hur många som kommer fram o vill göra något kul kom o snacka så fixar vi ihop något kul. finns andra ställen köra på:Psjälvklart jag är på!
andreasgustavsson skrev:men fasen kan inte någon fixa något inhängnat eller så, så att man kan ta med sig busbilen och leka lite? ; )