Kan man inte försöka fixa en styling cruise nere i Ystad då? intresset finns iaf och mycket bilar är det ju på alla träffar så
Har själv funderat på det där innan men tycker ni poliserna e jobbiga sen innan så kan ni ju bara tänka er hur de kommer vara vid en sån här tillställning... Det är ju rena guldgruvan.. De tjänar inga pengar på att lösa andra "oviktiga" brott såsom, inbrott o misshandel o sånt så det är klart att det blir full styrka här Ursäkta om någon tar illa upp men har verkligen tappat respekten för polisen..
Det hade varit väldigt kul o vill inte vara tråkig men detta är vad jag är rädd för så jag vet inte om jag vågar köra.. Har dessvärre inte råd till några böter
Men om det är någon som tror på det och vill göra ett försök så kan ju den/dessa starta en annan tråd och diskutera i Lättare att hitta folk med i en tråd med lämplig titel..
Klart att man ska kolla lite jänke Det blir dock från sidan men det är nästan roligare, då får man se mer
vågar man komma i en evo på den cruisingen? eller det är nackskott på det?
Inget illa om era bilar absolut inte, men cruisingen är lite väl raggarinspirerad och det är där tjusningen ligger. Nackskott blir det väl inte, men det ser väl knepigt ut?
Men det väcker klart en intressant fråga: Hade kanske varit roligt med exakt samma cruising en vecka efter fast i modern tappning...
haha hade sätt kul ut, kmr massa bilar ifrån 50 - 70 talet typ, sen helt plötsligt dyker det upp två st evos mitt i klungan det lär alltid reta upp någon kanske bäst att stanna hemma och ta till flaskan
Inget illa om era bilar absolut inte, men cruisingen är lite väl raggarinspirerad och det är där tjusningen ligger. Nackskott blir det väl inte, men det ser väl knepigt ut?
Men det väcker klart en intressant fråga: Hade kanske varit roligt med exakt samma cruising en vecka efter fast i modern tappning...
haha hade sätt kul ut, kmr massa bilar ifrån 50 - 70 talet typ, sen helt plötsligt dyker det upp två st evos mitt i klungan det lär alltid reta upp någon kanske bäst att stanna hemma och ta till flaskan
Hade jag haft en EVO, hade jag gjort det. Jag lovar. Kom igen nu.
Nej, men det hör väl till att respektera 'eran' eller temat som är uppbyggt. Vi som är lite mer moderniserade (förlåt, jag menar inget illa med det ) får väl bara skapa något eget. Själv tycker jag det är rätt avslappnande att bara stå och glo som en fågelholk på alla makalösa varianter på cruisingskepp där rullar.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Självklart ska man ju ner o brumma då den blåe står nerplockad får jag ta den gröne camaron eller en buick electra 69 skönt man redan har fixat med chafför så man kan dricka beer. strand vägen stängdes ner pga att folk inte skötte sig och lämna svarta spår och glas flaskor.
hoppas alla får en kanon kväll för det tänker jag ha.. bara ta de lite lugnt med beeren så man inte åker hem kl 8 denna gången hehe ha d