instämmer med föregående. Oftast är det säkrare/billigare/smidigare/bättre att köpa ett nytt steg
vet en som lämna in ett steg för lagning , han hade haft de sen nytt , efter lagningen spela de bra mycke bättre än när de var nytt .. ursäkta offtopic men ibland kan de löna sig att laga
det är ett Rf steg. 4600:- nytt plus att jag byggt i bagaget så steget passar. så har inte lust att punga ut 4k igen. tänkte att det kanske blir billigare att laga?
Jag köpte steget av en jobbar kompis. (visade att steget inte fungerade) men hadde redan byggt allt efter steget, nedsänkt , limmat och skruvat och klätt med tyget.. så har inge lust att bygga om efter ett annat steg.
Eftersom jag köpte det av polarn så betalar han lagnings kostnaden. (om de inte blir mer än 1500:-)
Så därför känns det som ett alternativ att laga det. istället för att köpa ett nytt.
min kompis har också ett trasigt Nakamichi PA-2100, han drev en L7 12" i 1 ohm, och spelade lite mycket beats 4 my van, billigare att laga eller köpa nytt?