Nu har jag äntligen knäppt kort på mätartavlorna och koddningen. Men idag så hade jag telefonen avstängd i fickan, men den slog på sig själv och tryckte fel PINkod 3 ggr. Så jag kan inte lägga upp nå kort nu Får göra det när telen funkar igen
Är mycket segt på uppdateringen nu, Håller nämligen på hjälpa en polare med ljudbygge & omlackering av bilen. Kanske i helgen de blir lite färg på bromsoken
Främre bromsoken är nu lackade iaf Lackade dom på söndag eftermiddag vid 6, och dom var torra måndag eftermiddag vid 5 , det tog aplång tid för färgen att torka Men men, här är lite bilder från de hela iaf
Oken is removed
Grundade och snart lackade
Världskass bild Men de ser finfint ut IRL
De var just nu iaf, och efter bakre oken blir de LJUD för hela slanten! Ska köpa dubbla JL audio framsystem för 1200kr, tack till racer-putte här på Garaget (http://www.ljudstudion.se/default.aspx? … mp;cat=189) Nytt steg & Nya basar Blir troligtvis nå dubbla 12" Eller kanske en enkel 12" fast nå värre Och såklart ombyggnad av bakluckan med då hehe Så denhär projekttråden kommer vara ganska slö nu ett tag tills ljudbygget drar igång! Hehe
Blev bra med lackade ok... Ska själv lacka mina imorgon...
Angående basarna tycker jag definitivt att du ska satsa på EN 12" istället för två... Köp en lite bättre bas istället för två budgetbasar... Plus att du sparar en massa utrymme... Jag valde en 12" och den flyttar luft så det räcker och blir över, och då har jag bara vridit opp "level"-nivån på monosteget till ca 1/3 av max...
Blev bra med lackade ok... Ska själv lacka mina imorgon...
Angående basarna tycker jag definitivt att du ska satsa på EN 12" istället för två... Köp en lite bättre bas istället för två budgetbasar... Plus att du sparar en massa utrymme... Jag valde en 12" och den flyttar luft så det räcker och blir över, och då har jag bara vridit opp "level"-nivån på monosteget till ca 1/3 av max...
Jasså, blir dina blå också?
Ja de blir nog en RE bas tror jag, de är bra fräs i dom hehe
Kom även på att jag lova att visa instrumentpanelen. Mätartavlorna tyckte jag inte om längre, så jag slet ut dom och har kvar original-tavlorna nu. De får bli riktigt tavlor senare nå tag
Såhär ser iaf de ut nu iaf (KASS BILD!)
Det är lim kvar på tavlorna, om ni undrar vad det är. Det ser faktist jävligt shyyst ut i verkligeheten där jag spara limmet hehe
Det är GTI tavlor i nu I början av projektet visade jag tavlorna med de blåa döskallarna på, de var dom jag hade i förut Men Menar du några andra speciella GTI-tavlor?