zebbmachine skrev:
Urkas skrev:
Alltså, är dom här trådarna verkligen nödvändigt? Ska vi plocka så många svenska städer som möjligt tills forumet är fullt? Ska jag kanske fortsätta med att göra en tråd som heter "Snygga bilar från Rovaniemi"?
word! Så svårt är det inte att bara söka efter bilar i Norrköping och dömma själv. Känns som ett jävla "jagvillskapaentråd"jagande bara. Schlägg av!
nånsin tänkt på att folk kanske bekantar sig med andra inom den forum så kan man hitta på lite mer saker o tar det genom att starta en tråd??
vart får ni ont av denna tråd o om ni inte gillar den eller tycker att den är larvig så kolla inte då, sluta fylla alla trådar med meningslösa inlägg.
det är öppet forum o det står ingenstans att man måste prata om en viss sak för att starta en tråd, det enda med denna tråd är att den har hamnat i fel katogori eller va dent nu heter o riskerar låsas.
skulle den va menigslös eller onödig tråd så e det ADMIN som avgör sluta gnälla för en gångs skull o låt folk ha sitt så som ni har ert.
Lite OT o ber om ursäkt för det men bra tråd där ni kan lära känna varandra bättre o kunna hittar på mer saker ute än att sitta bakom data skärmen, jag vill oxå va med men bor en bit ifrån
Senast redigerat av Rawad (13 maj 2009)
Vi tycker olika vet jag, that's it