Jag har precis kopplat in allt i golfen. Jag har dragit remote kabeln och satt den i slutsteget och i stereon satte jag den så att den lysser hela tiden (bara tills jag fått ordning på ljudet) jag har satt dom två andra kablarna som styr left och right på stereon och i slutsteget. allt är kopplat som det ska vara men jag får inget ljud i basen den är inte sönder då den funkar i en kompis bil.
Så här har jag kopplat!
Strömsladd från batteri till slutsteg.
Remotekabel från stereo till slutsteg (lampan lysser som den ska).
jag hade grejerna i min förra bil som gick paj för kanske 3 veckorsen och då funka allt och sen plocka vi ur allt så det borde funka tycker jag:S BLIR GALEN vill ha in det i bilen snart:D
På min stereo finns det ett subwoofer utag kan man koppla basen till den vad behöver man då för sladd i så fall?
har du någon lågnivåkabel från steget till subwooferutaget på huvudenheten?
Nej jag kör med dom högtalarkablarna som det sitter en remote på som går till slutsteget. men jag ska prova och se med vanliga högtalare kan ju vara så att basen kanske har fått sig en smäll på något konstigt sätt:S
Kolla så sub inte är off på stereon. Brukar gå att stänga av.
Jag kör inte genom det uttaget jag kör genom högtalar uttaget.
Tolkar jag dig rätt om du menar att du kör "left -riight" ur högtalarkontakterna på stereon till lågnivågingången på slutsteget? Isf har du nog problemet där. För att göra så behöver du har en "Hög till lågnivåomvanldare".
Varför använder du inte lågnivåutgången på stereon?
Så har jag kopplat sladdarna från stereo till slutsteg remoten får jag sätta på strömsladden då min anten sladd inte funkar:( men vet ni något bättre ställe att sätta den på så säg till:D
Jag vet inte vad den bruna och den röd vita kabeln är men jag tror att det är för minne eller något. OM någon kan svaret är jag tacksam:D
Detta är en strömsladd som är dragen från batteriet direkt. jag vet inte varför han som hade den tidigare har gjort så:P
http://i627.photobucket.com/albums/tt35 … 143001.jpg Så har jag kopplat sladdarna från stereo till slutsteg remoten får jag sätta på strömsladden då min anten sladd inte funkar:( men vet ni något bättre ställe att sätta den på så säg till:D
Detta är en strömsladd som är dragen från batteriet direkt. jag vet inte varför han som hade den tidigare har gjort så:P
han som har gjort så förut har gjort så för att han ska ha ström till stereon hela tiden så man kan spela utan att ha tändningen på:P så du slår på steron när du har lust utan att behöva vara beroende av tändningen:P