Ska sänka min bil ford mondeo 2,0 ghia år 02... enligt realcar råder dem mig att köpa dämpare också...allt kommer gå på 8000..lite väl saftigt pris..däremot om jag tar bara fjädrarna (50 mm runt om) så kommer det gå på ca 4000. dem sa att mina vanligt dämpare annars kan gå sönder...vad hade ni gjort? har ett jävla dilemma. kan inget om bilar..
Ska sänka min bil ford mondeo 2,0 ghia år 02... enligt realcar råder dem mig att köpa dämpare också...allt kommer gå på 8000..lite väl saftigt pris..däremot om jag tar bara fjädrarna (50 mm runt om) så kommer det gå på ca 4000. dem sa att mina vanligt dämpare annars kan gå sönder...vad hade ni gjort? har ett jävla dilemma. kan inget om bilar..
Orginal dämpare mår inte bra av det men du kan ju köra med bara fjädrar så länge och köpa dämpare när de gamla pajar eller när du har mer pengar. Annars måste det finnas billigare satser än så.
Aha, med arbete. Men köp grejerna där och kolla priser på andra verkstäder. Någon lokal klåpare sen åker man in till en däckfirma för hjulinställning om inte verkstaden klarar det.