2611
Sök

"Sport bil" för ca 150 000 - 200 000 kr

Meister
6 763 Inlägg
16 maj 2009
GTI_Jocke skrev:
leo_m83 skrev:

Tack för länkarna laazy men jag anser inte att en audi TT och Golf r32 är en sport bil.

Vad anser du att R32 och TT är då? Helt klart sportbilar. Varför ska alla sitta och leta bil till dig?
Vi vet väl inte vad du vill ha. Leta upp en själv?

De är ju frisörsbilar absolut inte sportbilar iaf. Han vill bara ha lite förslag på bilar det är väll inga fel med de? Camaro gen 4 kanske skulle vara något? Är lite äldre då sista året var 02 men ändå det vettigaste alternativet

Avstängd
962 Inlägg
16 maj 2009
camaro67 skrev:
GTI_Jocke skrev:
leo_m83 skrev:

Tack för länkarna laazy men jag anser inte att en audi TT och Golf r32 är en sport bil.

Vad anser du att R32 och TT är då? Helt klart sportbilar. Varför ska alla sitta och leta bil till dig?

De är ju frisörsbilar absolut inte sportbilar iaf. Han vill bara ha lite förslag på bilar det är väll inga fel med de? Camaro gen 4 kanske skulle vara något? Är lite äldre då sista året var 02 men ändå det vettigaste alternativet

Som sagt, det var en sportbil han ville ha och inte en vattensäng tongue

4 682 Inlägg
16 maj 2009
prodrive skrev:
camaro67 skrev:

Som sagt, det var en sportbil han ville ha och inte en vattensäng tongue

lärde du dig ingenting från förra gången vi diskuterade detta i en annan tråd roll ?

587 Inlägg
16 maj 2009
nån skyline kanske eller nån värre Audi typ rs.... fast faller väl på årsmodell eller pris...

217 Inlägg
16 maj 2009
camaro67 skrev:
GTI_Jocke skrev:
leo_m83 skrev:

haha R32 är ju definitivt en sportbil. haha, sämsta jag hört.

Das Auto

4 682 Inlägg
16 maj 2009
GTI_Jocke skrev:
haha R32 är ju definitivt en sportbil. haha, sämsta jag hört.

snarare en "Hot Hatch" eller Gt bil. en sportbil ska ju se sportig ut, inte se ut som en familjebil.
men det beror ju förstås på hur man definierar ordet sportbil.

1 827 Inlägg
16 maj 2009
Du hade inte blivit besviken på en S2000.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Operatör
346 Inlägg
16 maj 2009
Mazda 3 MPS eller 6 MPS skulle jag slå ett slag för!

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

Legitimerad Hårdrockare
325 Inlägg
17 maj 2009
Varför inte BMW M3 E46? Den kan man ju få för ca 200 papp, satans dyr försäkring iofs men

Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...

leo_m83
17 maj 2009
Trådstartare
Matte_s: ligger inte priset på porscherna ganska högt? Har väl inget emot en porsche om priset hade varit rätt.

bmx: Skulle nog inte våga lägga ut så muycket pengar på en Lancia smile

LINGSTROM : Audi är tyvärr inget alternativ om inte vi pratar om R8 men då pratar vi andra pris lappar.

LotusJPS :  Har kikat på lotus men det känns som att det inte finns någon inredning i lotusen? Bara en ratt och spake? tyvärr har jag tröttnat på att byta bil varje vinter, är inget alternativ längre.

s12: De matchar tyvärr inte kraven, nyare än 2004. Deustom är skyline felstyrd, vilket är vääääldig synd

Bjork : Ska kolla närmare S2000

ppatrix : Du har förståt vad det är jag letar efter. Tummen up big_smile

HadesInFlames : BMW är inget alternativ, vi brukar kalla de för kebab bilen här i Uppsala

pars : Den enda mazda som är intressant är nog RX-8 . De övriga klasar jag som icke sport, men tack för tipsen smile

Fossorna : S4 hade varit intressant om det inte hade varit kombi. Och de S4or som är sedan är aldeles för dyra.

Aerodynamik : jag har sett den videon förut. Gamla är ju absolut inget alternativ.
Senast redigerat av leo_m83 (17 maj 2009)

Legitimerad Hårdrockare
325 Inlägg
17 maj 2009
ja "kebab" är ju en ganska vanligt i benämningen av BMW smile

Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...

Avstängd
1 031 Inlägg
17 maj 2009
HadesInFlames skrev:

Här har de alltid kallats för pizzabilar eller kebabkälke...

BMW = Blatte Mitt i Vägen :-)

leo_m83
17 maj 2009
Trådstartare
hehehe, det vart nåt nytt,. Blatte mitt i vägen :tongue

55 Inlägg
17 maj 2009
Runn WS7 skrev:
HadesInFlames skrev:

Här har de alltid kallats för pizzabilar eller kebabkälke...

BMW = Blatte Mitt i Vägen :-)

Word!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
17 maj 2009
leo_m83 skrev:
HadesInFlames : BMW är inget alternativ, vi brukar kalla de för kebab bilen här i Uppsala

Var inte en Z4 ett alternativ nyss? wink

Personligen skiter jag i vad andra personer tycker när jag väljer bil i alla fall...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Skogsmålare
630 Inlägg
17 maj 2009
Eftersom ett av kraven var bakhjulsdrift eller Fyrhjulsdrift . kan man ju stryka CTR:n

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
17 maj 2009
jynsa skrev:
Eftersom ett av kraven var bakhjulsdrift eller Fyrhjulsdrift . kan man ju stryka CTR:n

Citat Trådskaparen:

"Också som har minst 250 hk och helst bakhjulsdriven eller fyrhjul."

Så ja, ett absolut krav ser jag det inte som wink

Allt för den där jävla hatten!

Sök