Fy fan så trevligt att så många kommer. Hoppas nu bara att allt går efter planerna oxå. Btw: Jag har snokat runt garaget efter filmer eller bilder från förra året?? framför allt på min skjutförti då, nån som har??? Jaja jag vet att det blev offtopic bara en stilla undran
Hoppas väderfan håller sig , surt om det blir skit väder , det är nog 3 gånger mer folk som kommer en de som skrivit upp sig kan jag lova HOPPAS vi på iafall hehe
Till dom som skall kör : Kör inte igång förns publiken inte flyttat på sig 5 meter från kanten , men vissa är så jävla trögfattade att de inte förstår att man inte ska gå fram vid ett race, man ser lika bra 5 meter från !!
Till dom som skall kör : Kör inte igång förns publiken inte flyttat på sig 5 meter från kanten , men vissa är så jävla trögfattade att de inte förstår att man inte ska gå fram vid ett race, man ser lika bra 5 meter från !!
EXAKT!! ha koll på VAR publiken är. står de för nära AVBRYT RACET! en vill ju inte att nån ska förolyckas.. Ang. vädret så ska det va bra enligt mina väderkörningar iaf.