2923
Sök

Samåkning till Helsingborg idag 23/5?

SSS -12
3 217 Inlägg
23 maj 2009
Ja men va fan, då ses vi väl där uppe då! tongue Palla köra 1,5 mil i fel riktning för att köra tillbaka samma håll, ni kan ju alltid blinka och ha er om ni ser en röd A4:a facelift som ligger och bögkör i högerfilen! wink Lär vara jag...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

3 722 Inlägg
24 maj 2009
Varför komma till HBG när Malmö är typ 10ggr så stort? Har fortfarande inte fattat det riktigt? Och vad är stattena för träffplats när där nästan är ingen plats att träffas på???.

Avstängd
18 Inlägg
24 maj 2009
Digital_Kicker skrev:
Varför komma till HBG när Malmö är typ 10ggr så stort? Har fortfarande inte fattat det riktigt? Och vad är stattena för träffplats när där nästan är ingen plats att träffas på???.

Orka vara på samma ställe hela tiden? helsingborg är ett bra ställe, alltid MYCKET mer folk på rejsen än i malmö, men stanna du i malmö :s hur mycket plats som helst runt om statena, finns inte bara platser inne på macken utan jävla massa utanför, så sluta gnäll och kom inte dit bara om du inte vill, lär inte vara saknad.

Sök