chrizz skrev:
Nu är det inte min sak egentligen, men jag blev informerad på plats att det förekom en del åsikter om den lilla parkeringsavgiften. Eftersom parkeringen ändå är relativt liten och kräver uppsikt från personal, och inte minst att resten av träffen har kostat Realcar en hel del att håll i så tycker åtminstone jag att 20kr för parkeringen inte är mycket att bråka över. Sen att det borde skyltats tydligare att det kostar kan jag nog hålla med om, och det är något att tänka på till nästa gång.
Glöm inte att träffen trots allt är helt gratis både för besökare och utställare och att det inte finns något vinstintresse i det hela. Det är en kul grej från entusiaster till entusiaster, och man gör vad man kan för att dryga ut kostnaderna lite... Jag personligen tycker inte att det är något att hänga upp sig på iallafall. Utmed vägen var gratis för de som inte ville betala eller inte hade kontanter...
Bättre skyltat nästa gång iallafall så det inte blir några överraskningar, det slår jag på trumman för
Mvh.
Håller med 20 spänn e inget o snacka om när man får en hel dags nöje helt gratis..!!
Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.