16 juni 2009
Trådstartare
Frozen1985 skrev:
Sickan_ skrev:
Frozen1985 skrev:
Ryck bort de svarta listerna istället på fronten. men det blir grymt mycket mer spackel då. men då slipper du ha mellanhård plast imellan.
Jo jag hade funderingar på det, men det är juh det att det skulle gå åt grymt mycket spackel då och spackel är inte gratis. Men jag vet inte hur det skulle bli om man tog glasfiberväv under det borde juh bygga upp det en del så det inte går åt så mycket spackel? Någon som vet om det går?
Kom på en annan sak nu. när du väl har spacklat över dessa lister eller lagt igen efter listerna på fronten så kommer du inte att kunna ta av fronten. för den sitter skruvad bakom dessa lister.
blir en svår nöt att knäcka om du har planerat att plocka av fronten nångång.
Jo jag är medveten om att det blir så men det går inte göra på något annat sätt. Funderar nu på att köpa den nyare fronten istället eller köpa ett annat kjolpaket. Men får se hur jag gör..
Har även blivit erbjuden att köpa ett komplett chassi från en s70 utan inredning och utan motor för 2500, om jag ska köpa den så har jag även funderingar på att ta fronten och baken från den och sätta på 850in. Men jag vet inte hur det kommer att bli.
Senast redigerat av Sickan_ (16 juni 2009)
Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!