Gamla goda klossbakljus är ju lite coolare än dom där "90 med vitblinkers"-bakljusen Ska ju helst vara originalbakljus också, lite bättre finish och livslängd skulle jag tro
Istället för dekorramp som nästan aldrig stämmer överrens i kulör med bakljusen så kan du ju pimpa bilen med svart vinyldekor bakom regplåten där. Sitter oftast på Turbo/GLT16V/GLT-bilar annars Ska finnas att köpa sprojlans hos volvohandlarna.
Gamla goda klossbakljus är ju lite coolare än dom där "90 med vitblinkers"-bakljusen Ska ju helst vara originalbakljus också, lite bättre finish och livslängd skulle jag tro
Istället för dekorramp som nästan aldrig stämmer överrens i kulör med bakljusen så kan du ju pimpa bilen med svart vinyldekor bakom regplåten där. Sitter oftast på Turbo/GLT16V/GLT-bilar annars
Jo jag skulle köpa nya original ljus men fan det fanns ju bara till ena sidan med kormlisten
Har funderat lite på de med vinylen, tycker det är mååånga gånger snyggare än dekorrampen.
Nu fick jag lite ny info och har lite frågor också Jag trodde det svarta var lackat, hur mycket går en sådan på då cirka? Sen så tänkte jag höra hur fasen du fått tag i vita glas till gamla lyktorna!
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination