Sony har ju även kommit med en liknande variant som heter CDX-R3350
den ända skilnaden jag kan se på dessa två varianter är fronten kan inte hitta nått annat karnske är det någon som vet om det är nån skilnad eller om det bara är fronten
ifall det äd denna (http://www.sony.se/ShowProduct.do?site= … =CDX-R3300) som du pratar om, som jag antar, så kann jag gott och väl rekomendera den som en bra mp3 spelare. en kompis till mej har en och den har funkat aldeles utmärkt
Köpte just en sådan i sommras från netonnet när dom hade den... Funkar prima enkel och smidig installation, bra och väl utformad front med bra "alltid trycka på" knappar det vill säga vol +/- samt söka/spola/nästa knapp... Det ända man kan tycka är när man matar in cd tar det nån min iom texter mm men men sen funkar den helt perfa! En hyffsat billig och bra stereo från sony som inte skäms för sig skulle man kunna säga, du vet säkert att den klarar cd-r/cd-rw + mp3 så man får åka bra långt för att du ska behöva loop skivan
Kolla på den du nämde oxå R3350 men på siba och nån mer Så skillnaden är som du sa, fronten har blivit fulare enligt mig men det som är, är att du får joysticken på köpet men fattar inte vem dom kan/försöker lura för den kosta 2000 och R3300 kostar ca 1600... Joysticken kostar 250 kr så...