2800
Sök

Gumball 3000 tråden! | Aktuellt ; Gumball 3000 att passera Sverige 2010..! MALMÖ - STOCKHOLM

9 Inlägg
3 maj 2010
Men fan tänk om dem väljar att showa till det inne i stan och vi är ett helt gägn i arlanda och väntar

Skogskonsult
214 Inlägg
3 maj 2010
haha hängde på en rosa aston martin med två crazy blondiner som hängde genom rutan, 200kmt höll de efter ljungby..... De skulle väl ta det lugnt tyckte jag någon skrev? Men men kul var det xD

Nu lämnar jag iaf Anderstorp efter att ha sett all drifting. Lyckad dag!

BASS GLAD
1 381 Inlägg
3 maj 2010
Polisen stoppar snabba åk

Under eftermiddagen passerar de cirka 120 deltagarna i snabbilsrallyt Gumball 3000 Östergötland. Två var stoppade vid 16-tiden.

Gumball 3000

Fortkörning och rattfylla i rally Debatter
Polisen stoppar snabba åk, 1 inlägg Trafikpolisen i Östergötland har åtta patruller ute på måndagseftermiddagen.

Enligt Sydsvenskan var det vid 10-tiden på måndagen som de första bilarna anlände till landet via Öresundsbron. Racet började i London för två dagar sedan.

Tanken är att bilförarna, som företrädesvis kör sportbilar med toppfarter över 300 kilometer i timmen, ska ta sig genom hela Europa så snabbt som möjligt för att sedan med flyg ta sig vidare över till Quebec och New York. Racet förväntas pågå i en vecka.

I Skåne ska ett tjugotal av deltagarna ha åkt fast för fortkörning. I Östergötland mobiliserade trafikpolisen för att möta sportbilarna. Vid 16-tiden var två deltagare stoppade. En engelsman klockades för 152 km/timmen söder om Ödeshög. Föraren fick körkortet indraget.

Tio-femton deltagare hade passerat Östergötland vid 16-tiden.

-Märker de att polisen är aktiv håller de förmodligen igen, säger Lars-Jonney Jonsson, chef för trafikpolisen i Östergötland.

Svenska polisen har fått information om tävlingen via det europeiska polissamarbete Europol.

http://www.corren.se/ostergotland/?arti … p;menuids=
Senast redigerat av birka76 (3 maj 2010)

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom

9 Inlägg
3 maj 2010
första bilen i vasastan . värkar köra in till stan

. . . .[brehas spar tid!!] . . .
264 Inlägg
3 maj 2010
Nu är Ledarbilen i stockholm på norra stationsgatan, åkte av essingleden. förmodlingen pga köer och åker nog upp igen på e4an/e20 uppsalavägen.

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

33 Inlägg
3 maj 2010
Har de flesta börjat närma sig Stockholm eller kan man fortfarande se några runt Linköping?

. . . .[brehas spar tid!!] . . .
264 Inlägg
3 maj 2010
Efling skrev:
Har de flesta börjat närma sig Stockholm eller kan man fortfarande se några runt Linköping?

Vet endast bara att ledar bilen är i sthlm. för det är den enda som man kan följa. om inte någon annan vet vart dom andra är.

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

AT Däck
501 Inlägg
3 maj 2010
nån som vet vart man kan hitta alla deltagare som är med lr det går inte ?

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
3 maj 2010
Hemma från Anderstorp.. har väl sisådär över 700 bilder i RAW format.. undra om jag hittar några bra bilder! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

17 Inlägg
3 maj 2010
MadeByMe skrev:
Hemma från Anderstorp.. har väl sisådär över 700 bilder i RAW format.. undra om jag hittar några bra bilder! smile

Gör en winrar och dela med dig av bilderna? smile

51 Inlägg
3 maj 2010
Åkte förbi 3 bilar precis.. på e4an jönköping så är fortf folk som gasar sig uppåt smile en lambo, en vit porsche o en ferrari spyder!
Senast redigerat av CoolGate84 (3 maj 2010)

10 Inlägg
3 maj 2010
Står i rondellen och bara passerat en maserati under tiden jag stått här, men det är en del folk måste jag säga smile

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
3 maj 2010
RobinAkerlund skrev:
MadeByMe skrev:

Märks att du inte varit här så länge.. haha

Jag är Garaget.org fotograf så bilderna kommer förmodligen upp under Evenemang wink
om inte det så kommer dom upp på min sida.

Btw.. tror inte jag rarar 10gb och sen delar ut sådär, haha
Senast redigerat av MadeByMe (3 maj 2010)

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

17 Inlägg
3 maj 2010
MadeByMe skrev:
RobinAkerlund skrev:
MadeByMe skrev:

Märks att du inte varit här så länge.. haha

Jag är Garaget.org fotograf så bilderna kommer förmodligen upp under Evenemang wink
om inte det så kommer dom upp på min sida.

Btw.. tror inte jag rarar 10gb och sen delar ut sådär, haha

Aha, nja har inte hängt här så mycket. Men du får fan skicka en länk till mig när du har lagt upp dom någon stans! Bra jobbat! smile

44 Inlägg
3 maj 2010
MEN KAN INGEN VANLIG PERSON vara med i gumball3000 om man har en bil för de då

5 Inlägg
3 maj 2010
de flesta har passerat nyköping nu iaf. har just kommit hem efter ett par timmar längs e4an, d va helt klart värt d :-D

här står d någe skitfränt, som ingen annan tänkt på ;-)

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
3 maj 2010
Gled precis förbi en ferrari av något slag och en Bugatti Veyron utanför jobbet på St:eriksgatan 115:D

Team Insane Racing

1 827 Inlägg
3 maj 2010
HONDA_CBR_600_RR skrev:
MEN KAN INGEN VANLIG PERSON vara med i gumball3000 om man har en bil för de då

Öppet för alla som vill/kan lägga 45000$ i anmälningsavgifter. wink

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

282 Inlägg
3 maj 2010
Hoppas nån filmat så man får se lite, för oss som va tvungna o jobba sad

Sök