Erik och Mackan körde en porsche cayenne iallafall
Panamera, inte Cayenne
Stod tillsammans med bl.a Ludas, Tobias (vet ej hans namn här på garaget) samt Marroe vid rondellen. Helt klart en toppendag full av grymma bilar och solsken, såg både Veyron, Scuderia 16M, SLR och Jons LP-670SV.
Någon som vet vart 458'n tog vägen?
Ja vi hade det ju skittrevligt där vid rondellen. Kul att se när Arlanda-personalen körde in alla bilarna till cargo oxå, då fick man spana in bilarna i lugn och ro. Jag undrar för övrigt oxå vart Ferrari 458, den blå LP640 Roadster och den grå moddade Murcielagon tog vägen.
haha hörde på radion idag om en shejk som fick sin lambo beslagtagen när dom körde genom Tyskland, skön kille, han gick och köpte en ny direkt! Pengar är inget problem!
Dom fick inte köra genom tyskland alls,, bilarna gick på biltransporter
haha hörde på radion idag om en shejk som fick sin lambo beslagtagen när dom körde genom Tyskland, skön kille, han gick och köpte en ny direkt! Pengar är inget problem!
Fick inte nej, men det var ett antal som gjorde det i alla fall.
Vad jag hörde köpte han en Porsche inte en ny Lambo.
Det känns ju som att vissa bilar har försvunnit. Audi R8an är bekräftat att den blev konfiskerad men jag saknar även en blå LP640 Roadster och den grå moddade Murcielagon. Sedan dök det ju upp en del röda Ferrari F430 idag vid Arlanda som tydligen hörde till Gumball men inte hade dekaler på sig och inte heller var med från starten. Kan nog vara så att fler bilar än bara R8an blev konfiskerade och att de har fått nya ersättningsbilar utan klistermärken än så länge.
Såg på en av filmerna från starten i London att det var en svenskreggad vit Porsche med, kollade upp regnumret för skojs skull och där stod det att det var en leasingbil reggad på en MC-firma, och den var avställd! Känns lite vågat att köra Gumball med en avställd leasingbil...
Jag skulle nog kunna kutta av mitt ena lil finger helt döds seriöst på att vara med i Gumball!
Fegt att kutta lillfingret ju! Be a man och kapa en Tumme istället.
Fan att man missade hela alltet då. Iofs så har jag inte pengarna eller bilen att ta mig neråt i landet men man hade kunnat följa det på GPS tracker saken iaf. alltid nåt som roar en lite. Hade varit klockrent igår när man låg bakfull och jävlig. haha
Väldigt roligt måste jag få säga, helt annan sak att vara där och se de på riktigt än att sitta på youtube.
Stog vid en infotavla på vågen upp mot lastningsområdet, väldigt många som gärna drog på lite ordentligt där för att det var en raksträcka. Kan bara tacka Jon i sin lambo som fick byxbenen att fladdra när han varvade ur bilen ca 1 meter från mig, made my day om man säger så.
Tyvärr trodde jag att jag var sent ute så skippade att hämta systemkameran från brorsan så det fick bli tjejens lilla kompaktkamera. Ångrar det något så otroligt då jag med råge hade hunnit.