Tjena, Vill köpa en beg volvo, har typ 50 000 spänn. Helst inte någon för sliten bil. Funderade på en S80 T6 -99. Men volvo 850 T5 verkar ju lite roligare. Någon som har tips på en bra snabb volvo för de priset eller lite under?
Tjena, Vill köpa en beg volvo, har typ 50 000 spänn. Helst inte någon för sliten bil. Funderade på en S80 T6 -99. Men volvo 850 T5 verkar ju lite roligare. Någon som har tips på en bra snabb volvo för de priset eller lite under?
DavidMartin: Hade jag varit du hade jag nog köpt en Volvo s40 t4 eller en s70 t5 beroende på hur stor bilen ska vara och hur mycket kraft du är ute efter.
Okej, strukit s80 från min lista. Har redan en 850, men tror jag kör på en 855 t5. Sedan tycker jag känns lite uttjatat Vill dock inte lägga mer en 30 000 på en sådan.
Vilka råd kan man få ang den bilen? Automat eller manuell?
Okej, strukit s80 från min lista. Har redan en 850, men tror jag kör på en 855 t5. Sedan tycker jag känns lite uttjatat Vill dock inte lägga mer en 30 000 på en sådan.
Vilka råd kan man få ang den bilen? Automat eller manuell?
Manuell eftersom dem sägs hålla bättre, och en R-modell skall det vara
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
jo, s70 e ju faktist bättre men va o kollade på en 855 turbo som hade bra tryck Ganska billig endast 15000 spänn. Däremot gnisslade det från v framhjul och växellådan rasslade. Men det är ju kul o pilla med bilen sålänge det inte blir för dyrt.