Såg en bil på motorzon precis, man skulle ju kunna tro att det är min bil 8O. Har ingenting emot att folk stor ens idéer... Men detta är väl ändå att gå ett steg för långt?= :?
Jag skulle nog bli smickrad men ändå lite sur. Nog för att man kan få inspiration av andra byggen, men att kopiera det rakt av är ju att gå för långt. Pinsamt
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Hehe, jovisst är det kul att andra tycker att bilen är snygg Hade knappt reagerat om han hade en annan färgkombination, annat motiv eller nåt sådant
Var på träff i Skokloster i lördags UTAN bil, då kom det fram nån och frågade om jag hade sålt bilen... Ööö, nää sa jag, den står nerplockad hos lackeraren! Nu förstår jag vad han menade...
Är inte sur över att har har gjort likadant, mest förvånad hur man VILL göra nåt som är så pass lika Ska bli kul att se bilen på nån träff iaf.
på tal om de, tänk om volvo skulle kopiera din design å släppa en bil som såg ut sådär, hur skulle stylarna bete sig då? Ganska löjligt å sno allt rakt av hehe, fan låna vissa grejer går väl an men tom färgvalen? löjligt. De ja gilla mest va hans backspeglar mot dina
Hehe, jovisst är det kul att andra tycker att bilen är snygg Hade knappt reagerat om han hade en annan färgkombination, annat motiv eller nåt sådant
Var på träff i Skokloster i lördags UTAN bil, då kom det fram nån och frågade om jag hade sålt bilen... Ööö, nää sa jag, den står nerplockad hos lackeraren! Nu förstår jag vad han menade...
Är inte sur över att har har gjort likadant, mest förvånad hur man VILL göra nåt som är så pass lika Ska bli kul att se bilen på nån träff iaf.