man blir ju rädd!! hur fasen tänkte han, jag menar man tycker ju att borde skilja liiiiite på linjen mellan övergången på lackerna men dom är ju identiska...
You haven't lived until you found something worth dying for!
Om piratebay nu kunde bli fälld för medhjälp till piratkopiering borde då inte du också kunna få ut 30 miljoner från företaget som sålt sakerna så han har kunnat kopiera din bil? :S
//Soderqvist
Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
Om piratebay nu kunde bli fälld för medhjälp till piratkopiering borde då inte du också kunna få ut 30 miljoner från företaget som sålt sakerna så han har kunnat kopiera din bil? :S
//Soderqvist
Såvitt jag vet så får jag spela in en egen Per Gessle skiva om jag så vill utan att antipiratbyrån kommer o wajnar, det är snarare samma sak som detta...han stal texten o låten, men utförde jobbet själv och lägger upp de gratis
Hoppas inte garaget blir stämt nu när dom uppmuntrar till kopiering. sluta gnäll du har ju bara kopierat nån annan, ta lite där och lite ifrån den, alla kopierar sina ider
Lindesbergs Bilskadecenter
Stöd Reumatikerfonden på Plusgiro 90 03 19-5
Copy-cats? Du hittar dem överallt.... hur ofta ser man inte tävlingsbilar som "liknar" någon annans? Till ex alla STCC-bilar som blir "kopierad" stup i kvarten... osv osv osv
Ja du det finns folk till allt:/ Dock så skulle jag vilja ha sådana tjej motiv som du har. Men då ska man ju fråga ägaren om låv iallafall om man ska ha exakt samma bilder.
Om det är det är ngn tröst så ser ju din bättre ut iafa. Löjligt me evo scoop o monstervingen som han valt. Han har nog inte mkt fantasi som gör en mer eller mindre kopia..
//Soderqvist
Jag såg en grå merca för nån dag sen, man kanske skulle stämma den killen också, jävla härmapa! Eller varför inte Mercedes när de tillverkat en till bil som såg ut som min...
Senast redigerat av Volvo544special65 (2 juni 2009)