vill bara varna er som ska köpa bil från inportfirmor , jag köpte en corvett via europeansports car i älmhult , och kan ju bara avråda er som tänkt köpa bil där ,de tar extremt dåligt ansvar , min bil hade de provat och kollat fick även en varudeklaration där det stod med knappt läsbart skrivit anmärkning fuktar växelådsolja vet ej vad de menar , när jag kör hem bilen tycker jag den växlar konstigt , jag påtalar detta och får till svar lämna upp bilen så fixar vi det , ja ja jag har ca 15 mil dit och sen skulle det ta någon månad , när jag sedan kollar med en verkstad här så visar det att lådan e hel kass , då åtar de sig att betala halva kostnaden om de får offerten och fakturan av mej , visst men då drar de ju av hela momsen så det blir ju ändå jag som får betala mest , sen upptäcker jag att det sitter 3 olika sorters däck på bilen men det står det inget om i varudeklarationen , så summan av allt e , jag e blåst , jag skrev ett mail till dem och sa att jag skulle lämna ut detta på nätet och till motor tidningarna , men efter några veckor har de inte svarat på mailet , , så jag tänkte nu vill jag bara varna er andra , mvh Nilsson