kimpaa skrev:
Stefan Varberg skrev:
kimpaa skrev:
Hej!
Loggade precis in på mitt skattekonto med e-legitimation. Stod i en ruta högst upp på skärmen följande; "Ditt Skattekonto kommer tyvärr inte att uppdateras igen förrän tidigast på tisdag morgon. Detta beror på omfattande datakörningar pga. avstämning av slutlig skatt.".
Står det likadant för er? Vad betyder det egentligen? Vad jag vet så ska man den 8e Juni kunna se om man får tillbaka skatten nu i Juni eller senare. Det blir nog ganska svårt om de inte tänker uppdatera kontoinformationen tills dess.
![mad](img/smilies/mad.png)
Det beror på att det e så många konton dom ska gå igenom så att uppdateringarna får vänta tills att dom kommer till ditt konto.
Okej, tack för svaret. Betyder det något negativt för mig som jag inte kommer få pengarna nu i Juni?
Nä, dem kommer förmodligen skicka ut pengarna måndag/tisdag och de tar 3bankdagar innan pengarna sitter på kontot dvs torsdag/fredag, har du deklarerat på nätet,sms osv och har anmält ditt konto så får du pengarna före midsommar sen får man hoppas att dem kommer nästa vecka.
Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!