hejsan...
nu är det så att igår sent på natten (kl 01:50) satt ja o körde på vänstra fil på E4:an mellan uppsala och stockholm i ca 110-130 km/h, då kommer en snabb bil bakom som kör slalom mellan bilarna... och är VÄRDIGT nära mig att krocka i mig bakifrån medan har kör om mig på HÖGER sida... han märker då att jag blev irriterad, och kör parallellt med mig o kollar in mot mig...
jag visar då upp fingret för honom... o de han gör då är att gasar lite så han kommer framför mig o sen svänger han in på framför mig samtidigt tvärnitar med avsikt att krocka... tänk nu också på att hastigheten här ligger på omkring 110-130... :S
jag har ABOSLUT ingen som helst chans att bromsa in... o kör på honom, tillräckligt hårt att svimmar av... och vaknar inte upp förens ambulansen kommer!!
PS. ångrar mig som FAN nu efteråt, skulle ha gått fram till han o misshandlat honom med min hjulnyckel, han hade ändå svimmat av!!!
HUR som helst!! säger polisen att det är mitt fel!!! jag skulle ha längre avstånd mellan bilen framför!
MEN ÄR DE DUMMA?? ELLER??? hur I HELVETE ska jag ha mer avstånd när han hade avsikt att krocka!
MEN de vägrar o lyssna, och det är den rapporten som de kommer att lämna in till försäkringskassan...
alltså kommer allt detta vara mitt fel??? ska det verkligen vara så???
dessutom har jag vittne, min mamma och en kompis till henne satt i därbak! det är något killen sin splitter nya BMW inte såg då jag har 100% tonade rutor + att det var kolsvart ute!
nu frågar jag er, ifall någon har vart i samma situation? hur ska man göra? vem ska man kontakta? för jag gissar väl att försäkringskassan för polisens ord över mitt...